Przeglądaj wg Autor "Zadora-Bugajska, Dorota"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Ocena systemu jakości obsługi klienta inwestycyjnego na przykładzie Banku Millennium(2015-05-21 20:13:46) Zadora-Bugajska, Dorota; Lizak, JadwigaPraca ma na celu ocenę systemu jakości obsługi klienta inwestycyjnego w banku. Za pomocą przeprowadzonej ankiety oceniona została satysfakcja klientów inwestujących swoje środki w Banku Millennium w oddziale w Wadowicach. W pierwszym rozdziale pracy został omówiony temat funduszy inwestycyjnych dostępnych na rynku finansowym w Polsce, różne rodzaje funduszy a także ryzyko jakie ze sobą niosą. W rozdziale drugim przedstawione zostały poszczególne fazy jakie składają się na obsługę klienta, a także opisane zostały metody badania jakości usług. Rozdział trzeci przedstawia poziom zadowolenia klientów inwestycyjnych z jakości obsługi. W tym rozdziale analizie został poddany Bank Millennium oraz oceniony został stopień jakości obsługi klienta w oparciu o wyniki z przeprowadzonej ankiety. Ankietowani ocenili jakość obsługi klienta w Banku Millennium jako zadawalającą. Cel pracy został osiągnięty, dzięki przeprowadzonej ankiecie poznaliśmy, że przede wszystkim najważniejsza jest satysfakcja klienta, to on jest składnikiem każdego sukcesu firmy, a zwłaszcza banku.