Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Zalewski, Karol"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Strategia marketingowa dla hotelu, na przykładzie hotelu Dyplomat
    (2012-09-28 09:54:54) Zalewski, Karol; Śmigielska, Grażyna
    Opracowanie dotyczące analizy i oceny marketingu Hotelu Dyplomat w Olsztynie ma wprawdzie charakter przyczynkarski, ale ujmuje aspekt teoretyczny zarządzania sektorem usług hotelarskich oraz praktyczny ogląd tego problemu na przykładzie konkretnej instytucji. W części teoretycznej ujęto ogólne rozważania o turystyce, jej organizacji i klasyfikacji oraz ekonomice, a także o zagadnieniach z nią związanych, w tym produkcie turystycznym, hotelarstwie i usługach hotelowych. Ważne miejsce w opracowaniu poświęcono teoretycznym rozważaniom marketingu w turystyce i hotelarstwie, ze szczególnym uwzględnieniem analizy SWOT, jako podstawy wyboru strategii marketingowej. Praktyczny aspekt pracy ukazany jest poprzez analizę i ocenę strategii marketingowej olsztyńskiego Hotelu Dyplomat, firmy obecnej na rynku hotelarskim stolicy Warmii i Mazur od końca 2010 roku. Instytucję tą przebadano analizując frekwencje w roku 2011, stosując koncepcję SWOT, poprzez technikę ankietowania gości hotelowych z użyciem własnego kwestionariusza oraz poprzez analizę wypowiedzi i opinii gości hotelowych w Internecie. Przeprowadzona analiza materiału badawczego pozwoliła na sformułowanie wskazań, których wdrożenie zapewni rozwój badanej instytucji głównie celem utrzymania obecnych gości oraz dotarcia do nowego klienta oraz budowania marki hotelu na mapie bazy noclegowej i gastronomicznej Olsztyna.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi