Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Zawadzki, Dariusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing internetowy w małej firmie - studium przypadku firmy Grafix
    (2012-09-12 22:32:18) Zawadzki, Dariusz; Stach, Przemysław
    Celem pracy jest zaprezentowanie marketingu internetowego, jako skutecznego narzędzia działań marketingowych. Praca została podzielona na trzy rozdziały. Pierwszy rozdział zawiera genezę i istotę marketingu oraz tradycyjnych narzędzi promocji. Koncentruję się także na rozwoju marketingu i jego dostosowywaniu do pojawiających się nowych możliwości i technologii reklamy. Drugi rozdział poświęcony jest marketingowi internetowemu, opisuje rozwój narzędzi wykorzystywanych w działaniach promocyjnych w sieci. Analizuje postrzeganie treści przez internautów, wykorzystywanie nowoczesnych form reklamy przez firmy. W kolejnej część ukazano jak narzędzia marketingu będą się zmieniać i ewoluować wraz z rozwojem sieci internetowej. Ostatni trzeci rozdział pokazuje zastosowanie narzędzi marketingu internetowego na przykładzie małej firmy - GRAFIX. Pierwsza cześć rozdziału skupia się na analizie sytuacji firmy i przedstawieniu jej strategii marketingowej oraz planów rozwojowych. W dalszej części rozdziału przedstawiona jest charakterystyka działań promocyjnych i reklamowych firmy na rynku internetowym oraz jej dalsze plany rozszerzenia działalności w Internecie. Praca powstała w oparciu o publikacje krajowe i zagraniczne. Dane wykorzystane przy pisaniu pracy, w większości pochodzą ze specjalistycznych książek z zakresu marketingu, ekonomii oraz z publikacji na temat rynku poligraficznego. Część danych wykorzystanych w pracy pochodzi z raportów i opracowań udostępnionych poprzez Internet przez międzynarodowe firmy badawcze.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi