Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Ziemianek, Marcin"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza wizerunku marki na przykładzie firmy Raso
    (2015-11-20 12:47:58) Ziemianek, Marcin; Lizak, Jadwiga
    Tematem badawczym pracy jest rozpoznawalność na rynku marki „Raso sport wear”, zajmującej się produkcją profesjonalnej odzieży kolarskiej. Zagadnienie to zostało przedstawione w kontekście wiedzy teoretycznej z zakresu kształtowania wizerunku marki. Zdefiniowano pojęcie marki oraz terminy z nią związane, jak: tożsamość, wizerunek, reputacja marki, zarządzanie marką oraz scharakteryzowano elementy wizerunku marki. Część badawczą oparto na sondażu diagnostycznym, posługując się ankietą jako techniką badawczą. Została ona rozprowadzona pomiędzy bieżących, jak i potencjalnych klientów firmy. Kwestionariusz zawierał pytania pozwalające na zidentyfikowanie opinii na temat marki pod kątem jej charakterystycznych, wyróżniających ją cech oraz sposobów promocji. Badanie wykazało zadowolenie klientów: marka oceniana jest bardzo dobrze, postrzegana jako symbol aktywności, prestiżu i elegancji. Respondenci docenili przede wszystkim jakość produktów. W opinii ankietowanych marka dobrze wypada na tle konkurencji. Natomiast nisko została oceniona strategia reklamowa firmy. Stąd we wnioskach, oprócz bezpośrednich, wyciągnięto także projektujące, mające wpływ na misję i wizję badanej firmy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi