Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Zimmerman Wojciech"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wplyw reklam produktów markowych na studentów w Polsce w oparciu o reklamy firmy NIKE
    (2007) Zimmerman Wojciech; Tomalska, Halina
    Nasze życie codzienne jest bardzo ściśle powiązane z oddziaływaniem na nie reklamy. Codziennie kupujemy gazety, oglądamy telewizję, czy surfujemy po Internecie. Niemal wszędzie, gdzie się tylko znajdujemy towarzyszy nam reklama. Jest ona tak powszechna, że czasami jej nawet nie zauważamy, a jako konsumenci jesteśmy poddawani wpływom reklam oferujących najnowsze produkty, promocje sezonowe i posezonowe oraz gratisy. Ważne jest, aby uświadomić sobie, że reklama ma na nas różnorodny wpływ. W społeczeństwie informacyjnym reklama wywiera głęboki wpływ na to, w jaki sposób ludzie patrzą na życie, na świat i na własną pozycję życiową. Reklama kreuje ich potrzeby, kształtuje ich wartości, a nawet kryteria ocen i zachowań oraz miary prestiżu. Problematyka oddziaływania reklamy na odbiorców jest przedmiotem niniejszej pracy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi