Przeglądaj wg Autor "Zwierzchowska, Jolanta"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wizerunek Zakopanego w ocenie turystów(2012-04-05 20:19:49) Zwierzchowska, Jolanta; Rutkowski, MarekZałożeniem marketingu terytorialnego jest kreowanie miejsc przez podkreślanie ich walorów, wynikających z ich charakteru: turystycznego, kulturalnego czy gospodarczego. Pokazanie osobowości danego regionu pozwala przyciągnąć potencjalnych turystów, inwestorów i inne podmioty otoczenia, a tym samym zwiększyć szanse rozwoju regionu i zaspokojenia potrzeb jego mieszkańców. W zdobywaniu przewagi konkurencyjnej niezastąpione są instrumenty promocyjne. Każdy region i najmniejsza nawet miejscowość ma swoje charakterystyczne walory, wystarczy tylko je wydobyć i umiejętnie zaprezentować. Kampania promocyjna regionu czy miasta wykorzystuje sprawdzone środki komunikacji marketingowej produktów i usług przedsiębiorstw. Wizerunek miasta kształtuje ogromna liczba czynników, jest on pojęciem wielowymiarowym, stąd niektórzy autorzy uważają, że powinno się określać w formie celów wszystkie pożądane cechy miasta.