Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Zwierzchowska, Jolanta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wizerunek Zakopanego w ocenie turystów
    (2012-04-05 20:19:49) Zwierzchowska, Jolanta; Rutkowski, Marek
    Założeniem marketingu terytorialnego jest kreowanie miejsc przez podkreślanie ich walorów, wynikających z ich charakteru: turystycznego, kulturalnego czy gospodarczego. Pokazanie osobowości danego regionu pozwala przyciągnąć potencjalnych turystów, inwestorów i inne podmioty otoczenia, a tym samym zwiększyć szanse rozwoju regionu i zaspokojenia potrzeb jego mieszkańców. W zdobywaniu przewagi konkurencyjnej niezastąpione są instrumenty promocyjne. Każdy region i najmniejsza nawet miejscowość ma swoje charakterystyczne walory, wystarczy tylko je wydobyć i umiejętnie zaprezentować. Kampania promocyjna regionu czy miasta wykorzystuje sprawdzone środki komunikacji marketingowej produktów i usług przedsiębiorstw. Wizerunek miasta kształtuje ogromna liczba czynników, jest on pojęciem wielowymiarowym, stąd niektórzy autorzy uważają, że powinno się określać w formie celów wszystkie pożądane cechy miasta.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi