Przeglądaj wg Autor "Zwolenik, Katarzyna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Rola i wpływ szkoleń pracowniczych na rozwój Firmy P.H.U. Wiśniowski(2012-04-12 12:37:49) Zwolenik, Katarzyna; Wołowiec, TomaszNiniejsza praca magisterska ma na celu przybliżenie tematyki dotyczącej szkoleń pracowniczych w Firmie Wiśniowski oraz zbadanie czy mają one wpływ na jej rozwój. Przedstawiona została analiza procesu szkoleń w Firmie Wiśniowski a także przeprowadzono badania wśród części pracowników z wykorzystaniem ankiety. Praca zawiera cztery rozdziały poprzedzone wstępem, część końcową natomiast zamykają podsumowania i wnioski wynikające z pracy. Rozdział pierwszy zawiera informacje na temat genezy, znaczenia oraz celu zarządzania zasobami ludzkimi. Drugi natomiast poświęcony został problematyce szkoleń pracowniczych m.in. identyfikacja potrzeb szkoleniowych a także rodzaje wykorzystywanych metod i technik. Rozdział trzeci jest charakterystyką Firmy Wiśniowski na przykładzie której zobrazowany został system szkoleń. Przedstawiono także zasoby ludzkie tej Firmy, obszar doskonalenia kwalifikacji jak również podjęto próbę oceny efektywności podejmowanych w niej szkoleń. Ostatni rozdział przedstawia cele, metody oraz analizę przeprowadzonych badań. Pracownicy Firmy uczestniczą w różnego rodzaju szkoleniach i uważają je za potrzebne, ponieważ poprzez udział w nich zwiększają w dużej mierze swoją efektywność oraz zaangażowanie w powierzone zadania. Zdobytą wiedzę oraz umiejętności wykorzystują w codziennej pracy przez co pewniej wykonują nowe obowiązki i popełniają mniej błędów. Prawidłowo przeprowadzona strategia szkoleniowa poczynając od analizy potrzeb szkoleniowych, poprzez realizację szkolenia, a także ocenę skuteczności programu szkoleniowego, ma szansę prowadzić organizację do ciągłej poprawy efektywności jej działań. Szkolenia pracownicze to inwestycja w rozwój Firmy, personel musi rozwijać się razem z nią. Szkolenia i rozwój kadry są warunkiem koniecznym osiągnięcia zamierzonych rezultatów.