Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Zygarlicki Artur"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Strategie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku sprzedaży książek przez zastosowanie technologii teleinformatycznej
    (2002) Zygarlicki Artur; Kuzak, Tadeusz
    Celem niniejszej pracy jest zwrócenie uwagi na Internet jako na dodatkowe, potężne narzędzie marketingowe w nowocześnie zarządzanej firmie. W pracy została przedstawiona idea zastosowania Internetu w marketingu firmy. Zawarto tutaj jednocześnie przekrojowy pogląd na to czym tak naprawdę jest Internet i jakie są jego możliwości. W dalszej części pracy mieszczą się informacje dotyczące e-commerce (handlu elektronicznego w Internecie). Przedstawiona w nim dokumentacja pozwoli zrozumieć zjawisko e-commerce oraz pomoże w subiektywnej ocenie tego narzędzia jako środka nowoczesnego sposobu uzyskiwania przychodów. Ponadto, znajdują się między innymi informacje jak, gdzie i kiedy można zastosować Internet w biznesie, tak aby przy jego pomocy możliwe było prowadzenie dochodowej i bezpiecznej działalności handlowej lub komercyjnej. Oprócz tych wskazówek można znaleźć tutaj dane dotyczące oprogramowania umożliwiającego sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa wirtualnego oraz kilka cennych rad jak tworzyć swoją witrynę WWW. W części praktycznej autor pokazuje na przykładzie działalności firm: Amazon.com oraz Borns&Noble, jak e-commerce sprawdza się w praktyce. Więcej miejsca poświęcono firmie Amazon.com, która stanowi tutaj bazę, lecz dokonano również porównania jej działalności z firmą Borns&Noble, stanowiącą dla niej konkurencję. Wiadomości zawarte w tym rozdziale pokazują praktyczne zastosowanie e-commerce. Autor przedstawia strategie wykorzystywane w firmie Amazon.com i ich bezpośredni wpływ na jej pozycję od strony konkurencyjności oraz wyników finansowych. Ze względu na obszerność tematu w pracy umieszczono wszelkie linki i odnośniki do stron związanych z zagadnieniem e-commerce celem pomocy osobom zainteresowanym zgłębieniem tematu wykraczającego poza dane zawarte w poniższej pracy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi