Przeglądaj wg Autor "Zygmunt, Bernadeta"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Promocja i reklama nowego obiektu turystycznego na przykładzie Hotelu BEATA***(2011-04-11 02:59:07) Zygmunt, Bernadeta; Wołowiec, TomaszCelem pracy jest przedstawienie zagadnień z zakresu marketingu, związanych z promocją i reklamą obiektu turystycznego i przede wszystkim sposobu w jaki radzi sobie nowo otwarty obiekt turystyczny w dzisiejszych czasach, mając szeroki wybór narzędzi, jednakże ograniczone środki. I nie dotyczy to wyłącznie nowych ośrodków, ale wszystkich podmiotów świadczących usługi turystyczne. Praca ma charakter teoretyczny i praktyczny. W części praktycznej dokonano analizy kwestionariusza, oceniono uzyskane wyniki i zaproponowano stosowne korekty. W pracy oparto się na dostępnej literaturze z zakresu turystyki i marketingu oraz reklamy. Wykorzystano materiały wewnętrzne Hotelu BEATA*** oraz materiały własne opracowane przez autora w roku 2009 i 2010, dostępne również na stronie internetowej www.hotelbeata.pl. Hotel Beata*** opracował właściwą kampanię reklamową dobrze promującą nowy obiekt turystyczny. Opis działań projektu wskazuje, że jego rzetelne przygotowanie wymaga czasu i zaangażowania szerokiego grona pracowników. Przeprowadzone badanie poziomu satysfakcji klienta wykazało, że jest kilka punktów, którym należy się przyjrzeć i sfery, które należy dopracować. Ważnym zabiegiem jest pielęgnowanie dobrych stosunków z personelem, regularne szkolenia, które zaś w praktyce przełożą się na zadowolonych klientów.Pozycja Rozwój oferty turystycznej poprzez integrację środowiska turystycznego na Sądecczyźnie(2013-09-13 00:19:55) Zygmunt, Bernadeta; Rutkowski, MarekZacieśnianie relacji pomiędzy podmiotami oferującymi usługi turystyczne z jednej strony stanowi sposób na budowanie przez te podmioty przewagi konkurencyjnej na rynku, a z drugiej może stanowić sposób na obronę przed negatywnymi czynnikami wynikającymi z otoczenia. Celem niniejszej pracy są rozważania na temat rozwoju oferty turystycznej poprzez integrację środowiska turystycznego na Sądecczyźnie. W pracy postawiono tezę, że zacieśnianie relacji pomiędzy podmiotami rynku turystycznego wpływa pozytywnie na rozwój oferty turystycznej i zakres korzyści oferowanych turystom. Dla realizacji powyższego celu przeprowadzono szerokie studia literaturowe, analizę rynku turystycznego w oparciu o wtórne źródła informacji oraz badania marketingowe. Celem badań marketingowych była identyfikacja działań w zakresie kształtowania oferty turystycznej na Sądecczyźnie dzięki zacieśnianiu współpracy podmiotów z ww. terenu działających w branży turystycznej. Badania bezpośrednie obejmowały zarówno badania ilościowe (technika ankiety internetowej), jak i jakościowe (technika indywidualnego wywiadu pogłębionego). Podmioty operujące w branży turystycznej na Sądecczyźnie są świadome ogromnego potencjału jaki tkwi w tym regionie. Rola branży jest kluczowa z uwagi na specyfikę położenia Sądecczyzny i walory przyrodniczo-krajobrazowe, z naciskiem na tradycje uzdrowiskowe. Badane podmioty oczekują wsparcia ze strony samorządu i organizacji branżowych, odczuwalna jest silna potrzeba integracji, gdyż obecny poziom współpracy jest niewystarczający by snuć ambitne wizje rozwoju. Doskonałym rozwiązaniem jest utworzenie klastra turystycznego w celu wzmocnienia pozycji konkurencyjnej branży turystycznej Doliny Popradu oraz kształtowanie wspólnych produktów turystycznych.