Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Zygmunt Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rola lidera w relacjach z zespołem pracowniczym w małej firmie budowlanej "Horizontal"
    (2006) Zygmunt Anna; Tomalska, Halina
    Istnieje wiele czynników wpływających na stabilność firmy, jej przetrwanie na rynku oraz ciągły rozwój. W niniejszej pracy szczególną uwagę zwrócono na aspekty ludzkie, które w pierwszej kolejności powinny być docenione. Stanowią one bowiem nieskończony zasób możliwości, które odpowiednio ukształtowane, są priorytetem w dziedzinie skutecznego zarządzania firmą. Aby odpowiednio wykorzystać zasoby ludzkie, niezbędna jest wiedza osób na stanowiskach kierowniczych na temat podstawowych zasad komunikacji interpersonalnej i znajomości metod skutecznego wywierania wpływu. Celem niniejszej pracy jest analiza roli lidera w relacjach z zespołem pracowniczym w małej firmie budowlanej „Horizontal”. Omówiono pojęcia z zakresu komunikowania się, w tym rodzaje komunikacji oraz pojęcie przywództwa a także umiejętności społeczne potrzebne na stanowisku menedżera oraz warunki skuteczności komunikacji interpersonalnej. Zaprezentowano postawy pracownicze w relacjach z liderem, w tym rolę lidera w tworzeniu kultury organizacyjnej w miejscu pracy, umiejętność rozwiązywania konfliktów pracowniczych, role w grupie, wywieranie wpływu i opór wobec lidera a także koncepcję „menedżera przyszłości”. Dokonano analizy roli lidera w badanej firmie na podstawie przeprowadzonych badań.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi