Monografie
Stały URI zbioru
Przeglądaj
Przeglądaj Monografie wg Temat "konsument"
Teraz wyświetlane 1 - 13 z 13
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Business and non-profit organizations facing increase competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2012) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University in Nowy Sącz and Foundation for the Dissemination of Knowledge and Science “Cognitione”, 2017) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz and Fundacja Upowszechniająca Wiedzę i Naukę “Cognitione”, 2015) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Foundation for the Dissemination of Knowledge and Science “Cognitione” and Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2018) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2014) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University in Nowy Sącz and Foundation for the Dissemination of Knowledge and Science “Cognitione”, 2016) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2011) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2013) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu ; Wyższa Szkoła Biznesu w Tarnowie, 2005) Nalepka, Adam (red.)Pozycja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu, 2007) Nalepka, Adam (red.)Pozycja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu, 2010) Nalepka, Adam (red.); Ujwary-Gil, Anna (red.)Pozycja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów(Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2008) Nalepka, Adam (red.)Pozycja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu, 2009) Nalepka, Adam (red.); Ujwary-Gil, Anna (red.)