Przedmiotem pracy dyplomowej jest analiza wybranych problemów kształtowania marki luksusowej. Omawiane zagadnienia zaprezentowano na przykładzie firm Wojewodzic i Baron działających w branży kaletniczej. Badanie miało na ...
Przedmiotem rozważań w niniejszej pracy magisterskiej jest problem rozwoju handlu. Temat ten zaprezentowano na przykładzie Limanowej. Celem badania była identyfikacja opinii i postaw mieszkańców Limanowej wobec rozwoju ...
Proces kształtowania wizerunku na rynku jest coraz ważniejszym składnikiem działań
marketingowych, zwłaszcza w warunkach narastającej konkurencji. Podstawą wszelkich
działań w tym zakresie jest skuteczna komunikacja. ...
Celem pracy jest przedstawienie wizerunku jednej z marek samochodów osobowych klasy Premium – marki BMW. Niniejsza praca zawiera cztery rozdziały. W pierwszym zaprezentowano wybrane problemy teoretyczno-metodyczne związane ...
Głównym celem niniejszej pracy było dowiedzenie się głównie tego, jak konsumenci postrzegają markę Red Bull, z czym się im ona kojarzy i jak się z nią utożsamiają. Ponadto celem pracy było poznanie zachowań i opinii ...
Marka jest najcenniejszym kapitałem przedsiębiorstwa i kluczowym elementem jego rozwoju. Wymaga specjalnego traktowania oraz nieustannej pielęgnacji, dobrze postrzegana może być gwarantem odniesienia sukcesu na rynku. ...
Głównym celem pracy jest analiza determinantów wpływających na satysfakcję nabywców galanterii skórzanej dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepów internetowych. Do realizacji celów niniejszej pracy wykorzystane zostały ...
Pozytywny wizerunek marki to jeden z najważniejszych sposobów kształtowania przewagi konkurencyjnej marki mogący stanowić o jej sukcesie rynkowym. Wizerunkiem marki jest przekonanie o marce i obraz marki generowany w ...
Celem pracy jest identyfikacja opinii oraz postaw konsumentów na temat budowania przewagi konkurencyjnej przez firmę Procter & Gamble. Przeprowadzone badania dotyczyły opinii na temat zakresu działań, jakie firma podjęła ...
W niniejszej pracy zaprezentowano wykorzystanie marketingu relacji w działalności usługowej operatora publicznego Poczty Polskiej. W pracy przyjęto hipotezę, iż niezbędnym warunkiem satysfakcjonujących relacji jest budowanie ...
Z biegiem lat postępujące rozległe przemiany gospodarcze przyczyniły się do wzrostu znaczenia wykorzystania marketingu i promocji wśród aktywnie działających przedsiębiorstw. Również wśród stacji narciarskich dotychczasowy ...
Poniższa praca jest zbiorem wskazówek, które mogą pomóc w zbudowaniu skutecznej marki menedżera. Wnioski zawarte w pracy są poparte przeprowadzonymi badaniami realizowanymi wśród studentów i absolwentów szkół wyższych na ...
In today’s economy managers have to put more and more pressure on effective offer
design, as it is becoming a crucial factor of success or even a survival. That is why, the author
wanted to take up this topic and provide ...
Celem pracy jest analiza wykorzystania gier wideo w komunikacji marketingowej
przedsiębiorstwa. W pracy analizie poddano wybrane kampanie reklamowe prowadzone w
oparciu o gry wideo. Ponadto przedmiotem badań były ...
Autor pracy podejmuje próbę udowodnienia tezy, że wielokrotne aukcje internetowe mogą być efektywnym sposobem na sprzedaż nagrań muzycznych w Internecie oraz bada uwarunkowania jej efektywności. Doświadczenie, które w ...
Sposób zarządzania firmą i jej promocją staje się bardzo istotnym elementem oraz tworzy jej przewagę konkurencyjną na rynku w danej branży. Marketing szeptany to nowoczesna, a zarazem bardzo skuteczna forma promocji i ...
Tematem niniejszej pracy jest „Efektywne wykorzystanie poczty elektronicznej w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku budowlanym”. Przedmiot pracy został wybrany przez autora ze względu na istotną rolę omawianego ...
Przedmiotem niniejszej pracy były rozważania dotyczące efektywności oraz wykorzystania reklamy internetowej. Dokładna analiza badań wtórnych oraz pierwotnych umożliwiła stworzyć pracę, która w precyzyjny sposób omawia i ...
Prawidłowo przeprowadzona akcja promocyjna nie może istnieć bez swojego podstawowego składnika, jakim jest reklama. Obecnie reklama może przybierać szereg różnorodnych form czy postaci. Jedną z nich jest reklama zewnętrzna, ...
Celem pracy jest wnikliwa analiza strategii rozszerzenia marki zarówno w wymiarze teoretycznym jak i praktycznym. Do zrozumienia strategii przyczynia się identyfikacja szans i zagrożeń wynikających z zastosowania strategii ...