Browsing by Author "Rutkowski, Marek"

WSB-NLU Repository

Browsing by Author "Rutkowski, Marek"

Sort by: Order: Results:

  • Rębiasz, Jolanta (2012-01-16)
    Przedmiotem pracy dyplomowej jest analiza wybranych problemów kształtowania marki luksusowej. Omawiane zagadnienia zaprezentowano na przykładzie firm Wojewodzic i Baron działających w branży kaletniczej. Badanie miało na ...
  • Kędroń, Anna (2014-07-09)
    Przedmiotem rozważań w niniejszej pracy magisterskiej jest problem rozwoju handlu. Temat ten zaprezentowano na przykładzie Limanowej. Celem badania była identyfikacja opinii i postaw mieszkańców Limanowej wobec rozwoju ...
  • Golonka, Katarzyna (2012-09-27)
    Proces kształtowania wizerunku na rynku jest coraz ważniejszym składnikiem działań marketingowych, zwłaszcza w warunkach narastającej konkurencji. Podstawą wszelkich działań w tym zakresie jest skuteczna komunikacja. ...
  • Bylica, Dominik (2011-03-31)
    Celem pracy jest przedstawienie wizerunku jednej z marek samochodów osobowych klasy Premium – marki BMW. Niniejsza praca zawiera cztery rozdziały. W pierwszym zaprezentowano wybrane problemy teoretyczno-metodyczne związane ...
  • Kroma, Jakub (2013-09-10)
    Głównym celem niniejszej pracy było dowiedzenie się głównie tego, jak konsumenci postrzegają markę Red Bull, z czym się im ona kojarzy i jak się z nią utożsamiają. Ponadto celem pracy było poznanie zachowań i opinii ...
  • Ścisłowicz, Marta (2013-08-31)
    Marka jest najcenniejszym kapitałem przedsiębiorstwa i kluczowym elementem jego rozwoju. Wymaga specjalnego traktowania oraz nieustannej pielęgnacji, dobrze postrzegana może być gwarantem odniesienia sukcesu na rynku. ...
  • Kurowska, Jolanta (2010-09-24)
    Głównym celem pracy jest analiza determinantów wpływających na satysfakcję nabywców galanterii skórzanej dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepów internetowych. Do realizacji celów niniejszej pracy wykorzystane zostały ...
  • Habas, Andrzej (2012-09-10)
    Pozytywny wizerunek marki to jeden z najważniejszych sposobów kształtowania przewagi konkurencyjnej marki mogący stanowić o jej sukcesie rynkowym. Wizerunkiem marki jest przekonanie o marce i obraz marki generowany w ...
  • Białoszewska, Ewelina (2013-08-31)
    Celem pracy jest identyfikacja opinii oraz postaw konsumentów na temat budowania przewagi konkurencyjnej przez firmę Procter & Gamble. Przeprowadzone badania dotyczyły opinii na temat zakresu działań, jakie firma podjęła ...
  • Palkij, Magdalena (2013-09-25)
    W niniejszej pracy zaprezentowano wykorzystanie marketingu relacji w działalności usługowej operatora publicznego Poczty Polskiej. W pracy przyjęto hipotezę, iż niezbędnym warunkiem satysfakcjonujących relacji jest budowanie ...
  • Janiszewski, Andrzej (2011-09-30)
    Z biegiem lat postępujące rozległe przemiany gospodarcze przyczyniły się do wzrostu znaczenia wykorzystania marketingu i promocji wśród aktywnie działających przedsiębiorstw. Również wśród stacji narciarskich dotychczasowy ...
  • Bagiński, Rafał (2013-09-10)
    Poniższa praca jest zbiorem wskazówek, które mogą pomóc w zbudowaniu skutecznej marki menedżera. Wnioski zawarte w pracy są poparte przeprowadzonymi badaniami realizowanymi wśród studentów i absolwentów szkół wyższych na ...
  • Rzońca, Izabela (2011-02-25)
    In today’s economy managers have to put more and more pressure on effective offer design, as it is becoming a crucial factor of success or even a survival. That is why, the author wanted to take up this topic and provide ...
  • Jerzak, Natalia (2010-11-10)
    Celem pracy jest analiza wykorzystania gier wideo w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. W pracy analizie poddano wybrane kampanie reklamowe prowadzone w oparciu o gry wideo. Ponadto przedmiotem badań były ...
  • Wiśniak, Roman (2012-09-10)
    Autor pracy podejmuje próbę udowodnienia tezy, że wielokrotne aukcje internetowe mogą być efektywnym sposobem na sprzedaż nagrań muzycznych w Internecie oraz bada uwarunkowania jej efektywności. Doświadczenie, które w ...
  • Rams, Barbara (2012-02-07)
    Sposób zarządzania firmą i jej promocją staje się bardzo istotnym elementem oraz tworzy jej przewagę konkurencyjną na rynku w danej branży. Marketing szeptany to nowoczesna, a zarazem bardzo skuteczna forma promocji i ...
  • Boguszewski, Michał (2009-09-21)
    Tematem niniejszej pracy jest „Efektywne wykorzystanie poczty elektronicznej w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku budowlanym”. Przedmiot pracy został wybrany przez autora ze względu na istotną rolę omawianego ...
  • Wrzałka, Małgorzata (2011-07-11)
    Przedmiotem niniejszej pracy były rozważania dotyczące efektywności oraz wykorzystania reklamy internetowej. Dokładna analiza badań wtórnych oraz pierwotnych umożliwiła stworzyć pracę, która w precyzyjny sposób omawia i ...
  • Fedko, Karol (2012-09-28)
    Prawidłowo przeprowadzona akcja promocyjna nie może istnieć bez swojego podstawowego składnika, jakim jest reklama. Obecnie reklama może przybierać szereg różnorodnych form czy postaci. Jedną z nich jest reklama zewnętrzna, ...
  • Lorek, Małgorzata (2010-07-19)
    Celem pracy jest wnikliwa analiza strategii rozszerzenia marki zarówno w wymiarze teoretycznym jak i praktycznym. Do zrozumienia strategii przyczynia się identyfikacja szans i zagrożeń wynikających z zastosowania strategii ...

Search WSB-NLU Repository

Browse

My Account

Info