Badanie satysfakcji klienta daje wiele korzyści przedsiębiorstwom, które osiągają swoje cele na rynku. Badania takie stosuje się, aby m.in. zmierzyć zadowolenie klienta z produktu/ usługi, a także poprawić wskaźniki ...
Praca opisuje zagadnienia związane z bankowością kredytową ukazaną na przykładzie Banku Pekao w Limanowej. Scharakteryzowano w niej Bank Pekao, a także sposób udzielania kredytów i formalności z tym związanych. Przeprowadzono ...
Akingbade, Waidi Adeniyi(Nowy Sacz School of Business – National-Louis University, 2014)
The influence of globalization in telecommunication companies has greatly increased
the level of competition in the industry and they are forced to be competitive to
survive. Different types of strategies are put in place ...
Głównym celem niniejszej pracy jest przedstawienie istoty dystrybucji internetowej oraz ocena poziomu satysfakcji klienta z internetowych usług dystrybucyjnych na przykładzie Allegro wraz z rekomendacjami usprawnień. Na ...
Handel jest pojęciem powszechnie znanym, oznacza działalność gospodarczą polegającą na zawodowym pośredniczeniu w wymianie towarów, czyli na ich zakupie w celu dalszej odsprzedaży. Jednym z rodzajów handlu jest handel ...
Celem pracy jest analiza wybranych sposobów oceny jakości obsługi klienta
w procesie kształtowania jego satysfakcji. W pracy skupiono się na istocie i zastosowaniu
mystery shopping. W części teoretycznej pracy zostały ...
Celem niniejszej pracy są rozważania na temat wykorzystania w praktyce koncepcji
marketingu relacyjnego, kształtowania lojalności z wykorzystaniem programów
lojalnościowych. Ponadto celem jest prezentacja wyników badania ...
Celem niniejszej pracy są rozważania na temat standardów obsługi klienta w obiekcie hotelarskim. Problem ten zaprezentowano na przykładzie Ośrodka Szkoleniowo – Wypoczynkowego SGGW w Warszawie „Marymont”.
Na potrzeby ...
Wpływ szkoleń na efekty pracy jest to zagadnienie, którym coraz częściej zajmują się
jednostki organizacyjne różnego rodzaju przedsiębiorstw. Ja w swojej pracy przy pomocy
materiałów udostępnionych przez Firmę Aviva ...
Celem pracy było przedstawienie istoty zarządzania jakością i kształtowania satysfakcji klienta oraz analiza i ocena wpływu systemu zarządzania jakością na poziom satysfakcji klienta firmy „Furini”. Przedstawiono znaczenie ...