Sektor usług należy do tej części rynku, która rozwija się najbardziej dynamicznie. W większości współczesnych gospodarek w tym także polskiej, usługi stanowią istotną część całego rynku. To właśnie z usługami mamy do ...
Sektor małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce rozwijał się dynamicznie po zmianie ustroju polityczno- ekonomicznego w latach `90. Dzisiaj, kiedy rynek jest nasycony i utrzymują się na nim tylko najmocniejsi, przedsiębiorstwa ...
Celem pracy jest zaprezentowanie marketingu usług agroturystycznych na przykładzie Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego o/Zgłobice. Objaśniono pojęcia związane z marketingiem usług i jego specyfiką, klasyfikację usług ...
Celem pracy jest analiza możliwości wykorzystania Internetu w dystrybucji firmy przemysłowej na przykładzie firmy AD Polska Dakol. Opisano dystrybucję na rynku przemysłowym. Przedstawiono Internet jako nowy kanał dystrybucji. ...
Narodziny wolnego rynku zmusiły placówki medyczne do zabiegania o klienta. Usługa medyczna stała się towarem, który należy dobrze sprzedać. W realiach polskiego rynku zdrowotnego, jak i w każdym innym systemie opieki ...
W pracy "Rola i znaczenie negocjacji na przykładzie firmy transportowej Drew Trans" omówiono zagadnienie negocjacji w funkcjonowaniu współczesnej firmy w oparciu o materiały dostępne w firmie, a także literaturę. Celem ...
Streszczenie
Rynek usług jest jednym z najszybciej rozwijających się, a jednocześnie podlegającym ciągłym zmianom. Głównym powodem rozwoju usług jest fakt, iż w wielu krajach są cenioną gałęzią gospodarki. Przewaga ...
Problemem, który autorka starała się przeanalizować jest strategia marketingowa gabinetu kosmetycznego ”Iwona”. Gabinet ów jest usytuowany w Szczytnie, gdzie cieszy się renomą i uznaniem wśród mieszkańców, jednakże jego ...
Głównym celem pracy jest przedstawienie wpływu wydarzeń marketingowych (event’u) na promocję powiatu. Praca magisterska zbudowana jest z trzech rozdziałów, gdzie każdy wzbogacony jest o krótkie wprowadzenie. Pomimo ...