Celem niniejszej pracy jest przedstawienie i ocena procesu wprowadzenia systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2000 w firmie Telnet Brzesko S.A. Zbadanie sposobu i efektywności realizacji podstawowych założeń ...
Obecnie przedsiębiorstwa muszą wychodzić naprzeciw wzrastającym potrzebom klientów – szczególnym przypadkiem są wymagania stawiane producentom pojazdów. Podstawowym działaniem, mającym na celu spełnienie takich oczekiwań ...
Celem niniejszej pracy magisterskiej jest ukazanie, jakie zalety i wady posiadają poszczególne normy ISO wykorzystywane w firmie SGL Carbon na podstawie danych zgromadzonych w firmie w ciągu kilku lat. Ponadto celami ...
Celem niniejszej pracy będzie przedstawienie takiego właśnie systemu zarządzania jakością, opartego na normie PN-EN ISO 9001:2001, wdrożonego przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Nowym Sączu S.A.. Opisane ...
Obecnie, termin zarządzanie jakością nie budzi juz wątpliwości. Jest ważną kwestią pozostającą w świadomości kierowników i menedżerów, ponieważ jakość i niezawodność to istotne czynniki dla sukcesu ekonomicznego firmy. Na ...
Jakość jest ważnym zagadnieniem we współczesnym konkurencyjnym świecie. W nowoczesnej organizacji, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, staje się podstawą jej skutecznego funkcjonowania, jest wyznacznikiem ...
Obserwując uwidaczniający się od lat osiemdziesiątych wzrost oczekiwań klientów wobec jakości, wiele firm postawionych przed koniecznością zmiany dotychczasowej polityki w dziedzinie jakości. To właśnie konsument, który ...
Jakość świadczonych usług medycznych jest jednym z fundamentalnych problemów funkcjonowania opieki zdrowotnej. Zapewnienie wysokiej jakości usługi przy odpowiednim jej koszcie to zasadnicze wyzwanie stojące przed jednostkami ...
Od 2000 r., kiedy to Polska przygotowywała się do przystąpienia w struktury unii Europejskiej, rosnąć zaczęło wśród przedsiębiorstw zainteresowanie wdrażaniem systemów jakości. Już wkrótce bowiem obowiązywać je miały ...