Podstawowym celem działalności PZU S.A. na rynku ubezpieczeniowym jest pozyskiwanie ubezpieczeń za pośrednictwem różnych podmiotów. Świadczenie usług ubezpieczeniowych przez różne podmioty dotyczące sprzedaży produktów ...
Celem niniejszej pracy jest analiza opinii agentów ubezpieczeniowych w sprawie oceny ważności czynników mających istotny wpływ na efektywność pracy agenta. Czynniki te reprezentują trzy podstawowe obszary charakteryzujące ...
Zmiany zachodzące w gospodarce polskiej wywarły silny wpływ na rozwój rynku ubezpieczeń, który ulega nieustannym przeobrażeniom, pojawiają się na nim nowe firmy ubezpieczeniowe. Samo funkcjonowanie towarzystw ubezpieczeniowych ...
Strategia dystrybucji jest nieodłącznym elementem działalności każdej firmy ubezpieczeniowej i ważnym czynnikiem jej sukcesu. Nie wystarczy określić działanie samych elementów marketingu – mix, ale należy przede wszystkim ...