Marka to nie tylko jedno z pojęć marketingowych. Marka to więcej niż znak, za pomocą którego odróżniany jest jeden produkt od drugiego. To obietnica stabilności, gwarancja jakości oraz sposób zabezpieczenia interesów ...
Przedmiotem pracy dyplomowej jest analiza wybranych problemów kształtowania marki luksusowej. Omawiane zagadnienia zaprezentowano na przykładzie firm Wojewodzic i Baron działających w branży kaletniczej. Badanie miało na ...
Proces kształtowania wizerunku na rynku jest coraz ważniejszym składnikiem działań
marketingowych, zwłaszcza w warunkach narastającej konkurencji. Podstawą wszelkich
działań w tym zakresie jest skuteczna komunikacja. ...
Celem pracy jest przedstawienie wizerunku jednej z marek samochodów osobowych klasy Premium – marki BMW. Niniejsza praca zawiera cztery rozdziały. W pierwszym zaprezentowano wybrane problemy teoretyczno-metodyczne związane ...
Tematem badawczym pracy jest rozpoznawalność na rynku marki „Raso sport wear”, zajmującej się produkcją profesjonalnej odzieży kolarskiej.
Zagadnienie to zostało przedstawione w kontekście wiedzy teoretycznej z zakresu ...
Głównym celem niniejszej pracy było dowiedzenie się głównie tego, jak konsumenci postrzegają markę Red Bull, z czym się im ona kojarzy i jak się z nią utożsamiają. Ponadto celem pracy było poznanie zachowań i opinii ...
Marka jest najcenniejszym kapitałem przedsiębiorstwa i kluczowym elementem jego rozwoju. Wymaga specjalnego traktowania oraz nieustannej pielęgnacji, dobrze postrzegana może być gwarantem odniesienia sukcesu na rynku. ...
Tematem pracy jest wpływ koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw na
kreowanie wizerunku firm. Społeczna odpowiedzialność biznesu to obecnie koncepcja, którą przedsiębiorstwa podejmują coraz częściej, ...
Celem badawczym niniejszej pracy jest pomiar wpływu wybranych instrumentów marketingu – mix na wizerunek uzdrowiska Krynicy - Zdroju. Badanie przeprowadzono wśród kuracjuszy i turystów zamieszkujących różne regiony naszego ...
Temat mojej pracy licencjackiej stanowi analiza wykorzystania narzędzi
internetowych w procesie kreowania wizerunku banków.
Wizerunek ma bardzo istotne znaczenie w działalności podmiotów rynkowych, w tym
również instytucji ...
Popularnym zjawiskiem, jakie zaobserwować można w ostatnich latach na rynku reklamowym jest wykorzystywanie znanych osób do promowania produktów lub marek. Popularne osoby odgrywają ważną rolę w kształtowaniu postaw wobec ...
Celem pracy jest ukazanie zagadnień zarówno teoretycznych, jak i praktycznych zagadnień działalności promocyjno-wizerunkowej. Praca zawiera w sobie zbiór wiadomości na temat Public Relations i jego zastosowania w funkcjonowaniu ...
Niniejsza praca dotyczy zagadnienia efektywnego kształtowania wizerunku marki na przykładzie firmy Apple. Wizerunek obejmuje zestaw najbardziej charakterystycznych cech i atrybutów, które dotyczą niepowtarzalnych cech ...
Poniższa praca jest zbiorem wskazówek, które mogą pomóc w zbudowaniu skutecznej marki menedżera. Wnioski zawarte w pracy są poparte przeprowadzonymi badaniami realizowanymi wśród studentów i absolwentów szkół wyższych na ...
Celem pracy jest ukazanie problematyki związanej z konkurencyjnością firmy „Duet” i czynników na nią oddziaływujących. W szczególny sposób zostały poddane analizie dwie grupy zjawisk. Pierwsza dotyczy determinantów zachowań ...
Niniejsza praca opisuje proces tworzenia marki Nails Secrets w Internecie z uwzględnieniem tradycyjnych kanałów dotarcia do klienta. Celem pracy jest analiza procesu tworzenia marki, zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i ...
Celem pracy jest przedstawienie kreowania wizerunku firmy oraz próba odpowiedzi na pytanie jak ważny jest wizerunek organizacji? Punktem wyjścia do rozważań jest podjęcie zdefiniowania wizerunku, tożsamości oraz reputacji. ...
Celem niniejszej pracy magisterskiej było pokazanie, kluczowego znaczenia wizerunku firmy na rynku usług budowlanych dla długofalowego jej sukcesu oraz instrumentów go kształtujących. Uzasadnienie niniejszego twierdzenia ...
Celem pracy jest pokazanie od strony teoretycznej znaczenia wizerunku jednostki samorządu terytorialnego oraz analiza wizerunku gminy na konkretnym przykładzie gminy wiejskiej Kamienica, poprzez badanie ankietowe, które ...
W niniejszej pracy dokonano analizy działań mających na celu kształtowanie marki miasta na przykładzie Nowego Sącza. Praca powstała w oparciu o analizę źródeł wtórnych z zakresu literatury przedmiotu m.in. w zakresie ...