Celem niniejszej pracy jest przedstawienie na przykładzie wybranej jednostki handlowej, technik sprzedaży, które są stosowane w obrębie jej działalności oraz ukazanie prób modyfikacji i poprawy tych technik w sytuacji ...
Zasadniczym celem opracowania jest próba sformułowania ogólnego zarysu pojęcia reklamy
i treści procesu wpływania na świadomość konsumenta.
Niniejsza praca składa się z części teoretycznej oraz praktycznej. Szczegółowe ...
Niniejsza praca złożona z trzech rozdziałów i kilku podrozdziałów, ma na celu przybliżyć istotę sprzedaży osobistej. Podejmuję się próby wyjaśnienia jaki wpływ na sprzedaż w handlu detalicznym ma zastosowanie techniki ...
W pracy skupiono się na sprzedaży, jako procesie, w którym
uczestniczą sprzedawca i klient. Przedstawiono czynniki warunkujące efektywną sprzedaż, a także sam przebieg procesu sprzedaży, w którym główną rolę odgrywają ...