Głównym celem pracy jest analiza czynników wpływających na jakość usług świadczonych przez diagnostyczne laboratoria medyczne. W pracy wyróżniono następujące cele szczegółowe: • zwrócenie uwagi na znaczenie jakości w ...
Odpoczynek w SPA to ciągle jeszcze atrakcja dla nielicznych, którzy sporo płacąc za swój wybór, wymagają wysokiej jakości obsługi. W pracy zaprezentowano wyniki badań jakościowych, których celem było stworzenie portretu ...
Reforma systemu opieki zdrowotnej wprowadzona w styczniu 1999 roku spowodowała zmianę zasad w funkcjonowaniu wielu zakładów ochrony zdrowia. Przekształcenia opieki zdrowotnej sprawiły, że zakłady te zaczęły między sobą ...
Praca magisterska prezentuje wyniki badań dotyczących pomiaru jakości usług świadczonych przez Tarnowską Spółdzielnię Mieszkaniową. Celem pracy było zbadanie jakości usług TSM i zidentyfikowanie obszarów, w których powinno ...
Celem niniejszej pracy jest analiza jakości obsługi klienta w placówkach bankowych w Polsce. W badaniach przyjęto następującą hipotezę: przypuszcza się, że jakość obsługi klienta w badanych placówkach bankowych jest na ...
Celem pracy jest identyfikacja procesu świadczenia usługi oraz rozpoznanie możliwości podnoszenia jakości procesu świadczenia usługi w przedsiębiorstwie. Przeprowadzenie dogłębnej analizy procesu w firmie Anmart pozwoliło ...
Celem j pracy była identyfikacja procesu świadczenia usługi oraz rozpoznanie
możliwości podnoszenia jakości procesu świadczenia usługi w przedsiębiorstwie.
Przeprowadzenie dogłębnej analizy procesu w firmie Anmart ...
Niniejsza praca ma na celu analizę potrzeb studentów WSB-NLU w Nowym Sączu w zakresie podnoszenia jakości usług SWFiS. Analiza ta pozwoli na opracowanie jak najlepszej oferty zajęć sportowo-rekreacyjnych w przyszłości ...
Konsumenci oczekują zgodnie z przysługującym im prawem, że nabyte przez nich produkty są bezpieczne dla ich zdrowia i życia, a także dla środowiska. Czynnikiem decydującym jest poziom satysfakcji konsumentów. Niski poziom ...
Praca poświęcona jest badaniu i ocenie usług, na przykładzie usług gastronomicznych świadczonych przez restaurację „Mekong”. Współcześnie, w dobie postępu technicznego istnieje konieczność ciągłego dostosowywania się do ...
Tematem pracy są zagadnienia jakości usług, zwłaszcza w branży teleinformatycznej, koncepcji zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, jak również metod badania i oceny poziomu jakości przez klientów w kontekście ...
Ubezpieczenia są silnie związane z rozwijającą się gospodarką rynkową, w której ich znaczenie rośnie, a instytucje ubezpieczeniowe stanowią integralną część rynku finansowego. W warunkach rosnącej konkurencji najważniejszym ...
Głównym celem pracy jest analiza determinantów wpływających na satysfakcję nabywców galanterii skórzanej dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepów internetowych. Do realizacji celów niniejszej pracy wykorzystane zostały ...
Firmy mogą osiągać sukcesy na rynkach na których decydują się działać tylko wówczas gdy prowadzą właściwą strategię swoich produktów. Aby mogły w sposób ciągły podnosić swoją wartość skutecznie konkurować między sobą muszą ...
Celem pracy było ukazanie, jaki wpływ na jakość świadczonych usług hotelarskich ma obsługa klienta, a także wskazanie metod osiągnięcia jak najwyższego poziomu jakości obsługi. Praca ma na celu udowodnienie, że to potencjał ...
Świadczenie usług dobrej jakości wymaga ciągłego monitorowania stopnia satysfakcji
klientów i ich sposobu postrzegania dostarczanych usług. Celem pracy było rozpoznanie, w jaki sposób można zbadać, zanalizować i poprawić ...
W ostatnich latach znaczenie marketingu usług bardzo wzrosło. Ma to związek z pojawieniem się dużej konkurencji na rynku usług. Problem ten stał się bardzo istotny. Znaczny wzrost konkurencyjności można zaobserwować w ...
Niniejsza praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy ona problemu jakości usług medycznych udzielanych w Centrum Medycznym „BATOREGO”. Obecnie coraz częściej, we wszystkich dziedzinach życia spotyka się z terminem ...
Celem pracy było przedstawienie procesu świadczenia usługi transportowej w przedsiębiorstwie WP Trans oraz wpływ wykorzystywanych nowoczesnych technologii na jakość dostarczanych usług. Ponadto podjęto próbę identyfikacji ...
Celem pracy było podjęcie próby określenia jakości usług turystycznych na przykładzie hotelu Wersal w Zakopanem. Zajęłam się badaniem bezpośrednim na grupie 52 osób. Badanie to dotyczyło oceny hotelu i miało pokazać, że ...