System CRM jest nadal w stosunkowo niewielkim stopniu wykorzystywane przez firmy, które bazują na dwóch wyraźnych aspektach: obsłudze klienta oraz technologii. Celem niniejszej pracy jest zbadanie stopnia przydatności CRM ...
Celem pracy jest analiza problemów występujących w trakcie wdrożeń systemów klasy CRM. Zaprezentowano CRM w ujęciu teoretycznym – definicję, elementy składowe i zakres. Przedstawiono problemy występujące w trakcie wdrożenia ...
Budowanie lojalności ma bardzo duże znaczenie dla firm, gdyż dzięki dbaniu o jakość swoich usług oraz zadowolenie klientów firma uzyskuje przewagę konkurencyjną, zyskuje nowych klientów, może zdobywać nowe rynki, a co za ...
Celem niniejszej pracy jest przygotowanie projektu wdrożeniowego systemu Customer Relationship Management, dedykowanego hurtowni farmaceutycznej „Promedic”, dokonanie analizy przedsiębiorstwa z punktu widzenia systemu ...
Celem pracy jest zaprezentowanie strategii Customer Relationship Management CRM jako narzędzia budowania lojalności klienta na przykładzie międzynarodowej firmy ekspresowych przesyłek lotniczych DHL World Express. Wyjaśniono ...
Celem pracy jest przedstawienie wdrażania systemu klasy CRM SIEBEL w polskich przedsiębiorstwach. Opisano zagadnienia dotyczące definicji i funkcji, które spełniają systemy klasy CRM w przedsiębiorstwach oraz przedstawiono ...
Celem pracy jest prezentacja wykorzystania modelu Customer Relationship Management w Hurtowni Materiałów Elektrycznych Elwir Zelek i Wspólnicy. Przedstawiono ideę orientacji firmy na klienta - istotę rynku i jego uczestników, ...
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie sposobu zarządzania relacjami z klientami w Telekomunikacji Polskiej S.A. W pracy opisano istotę usług, ich znaczenie w rozwijające się gospodarce. Przedstawiono podział usług, ...