Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Czamara, Lidia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie rynkowym na przykładzie spółki Beskid
    (2011-04-13 11:47:04) Czamara, Lidia; Gwiżdż, Andrzej
    Celem pracy jest przedstawienie różnych sposobów motywacji pracowników oraz identyfikacja tych form motywowania, które mają znaczący wpływ na podwyższenie motywacji pracowników „Beskid Spółka z o.o.” i mogą przyczynić się do podniesienia jej efektywności. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwsze dwa są rozdziałami teoretycznymi, opartymi o analizę literatury przedmiotu. Trzeci rozdział ma charakter empiryczny. W rozdziale pierwszym przedstawiono problematykę motywowania pracowników w koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi. Ukazano znaczenie kapitału ludzkiego w strategii funkcjonowania firmy rynkowej, znaczenie motywowania oraz potencjalne w tym zakresie, możliwe do wykorzystania, teorie motywacji. Rozdział drugi poświęcony jest formom i technikom motywowania pracowników. Zawiera on zagadnienia dotyczące materialnego, jak również pozapłacowego sposobu motywowania pracowników. Poruszono w nim również temat nowoczesnych technik motywowania do pracy. Rozdział trzeci jest częścią empiryczną pracy. Przedstawiono w nim „Spółkę Beskid” jako obiekt badań. Zaprezentowano również, na podstawie przeprowadzonych w Spółce wywiadów, formalną koncepcję motywowania jej pracowników. W konsekwencji, podjęto badania własne – w celu identyfikacji i weryfikacji praktyki motywowania pracowników w wybranych obszarach badanej Spółki. Postawiono trzy hipotezy badawcze oraz jedno pytanie badawcze. Przeprowadzono badania ankietowe wśród pracowników Spółki. Z badań przeprowadzonych w pracy wynika, iż w badanej spółce najbardziej motywujący jest czynnik materialny.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi