Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Fajfer Lucjan"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Komunikat reklamowy w marketingu - znaczenie i oddziaływanie na odbiorcę
    (2003) Fajfer Lucjan; Tomalska, Halina
    Reklama jest jednym z narzędzi marketingu, w dzisiejszych czasach szczególnie często i powszechnie stosowanym. Autor stawia w niniejszej pracy pytania: czy przeciętny konsument zdaje sobie sprawę z tego, czym tak naprawdę jest reklama?, jakie są jej cechy?, rodzaje?. Czy wie, że reklama, z którą się spotyka praktycznie codziennie i niemal na każdym kroku ma swoje, ściśle określone zadania do spełnienia, nie jest niczym przypadkowym, ładnie wyglądającą historyjką czy ciekawym obrazkiem? Czy wreszcie potencjalny klient wie, że reklama jest ściśle określonym, starannie przygotowanym i przemyślanym komunikatem, którego celem jest perswazyjne oddziaływanie na odbiorcę, manipulowanie nim i wywoływanie u niego pewnych, pożądanych i oczekiwanych zachowań ? W jaki sposób komunikat reklamowy stara się efektywnie wpływać na nasze zachowanie? Czy tak naprawdę, człowiek zdaje sobie sprawę z tego, co to jest komunikat i na czym polega komunikacja? Dlaczego reklama jest tak ważnym elementem marketingu? Pytania tego typu skłoniły autora do podjęcia tematu, dotyczącego znaczenia reklamy w marketingu oraz oddziaływania komunikatu reklamowego na odbiorcę.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi