Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gawlak-Baszczyn, Maria"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Doskonalenie zawodowe nauczycieli Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Barcicach w kontekście doświadczania sukcesu
    (2011-03-10 15:16:24) Gawlak-Baszczyn, Maria; Tomalska, Halina
    Praca obejmuje zespół zagadnień dotyczących doskonalenia zawodowego nauczycieli Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Barcicach i ich poczucia sukcesu. W pracy szczególną uwagę zwrócono na charakterystyczną dla pracy nauczyciela rolę mentora uczniów. Badania zawierają analizę opinii na temat form doskonalenia zawodowego, przeprowadzoną na podstawie kwestionariusza ankiety.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rozwój zawodowy nauczycieli Gimnazjum w Barcicach a ich poczucie satysfakcji z pracy dydaktyczno - wychowawczej
    (2012-11-29 17:00:54) Gawlak-Baszczyn, Maria; Tomalska, Halina
    Wybór tematyki pracy był podyktowany moim zainteresowaniem reformą polskiego systemu edukacyjnego. Analiza kolejnych etapów reformy szkolnictwa pozwoliła na ich ocenę w kontekście wymogów stawianych nauczycielom. Praca obejmuje zespół zagadnień dotyczących rozwoju zawodowego nauczycieli uczących w Gimnazjum w Barcicach. Analiza form doskonalenia zawodowego pozwoliła ustalić w części badawczej pracy zespół czynników rzutujących na poczucie satysfakcji nauczycieli z wykonywanej pracy dydaktycznej oraz wychowawczej. Jako metodę badań zastosowano ankietę, a narzędziem badawczym stał się kwestionariusz ankietowy. Ustalenia poczynione w toku badań pozwoliły zdiagnozować częstotliwość uczestnictwa respondentów w różnych formach doskonalenia, ustalić formy najbardziej popularne wśród nauczycieli oraz zweryfikować prawdziwość postawionych hipotez dotyczących źródeł satysfakcji nauczycieli z wykonywanej pracy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi