Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Handzlik, Marek"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Plan marketingowy jako instrument zarządzania firmą na przykładzie sanatorium uzdrowiskowego "REVITA" w Muszynie
    (2004) Handzlik, Marek; Wiktor, Jan W.
    Celem pracy jest przedstawienie planu marketingowego i roli jaką pełni w przedsiębiorstwie. Przedstawiono funkcje i strukturę zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie, podstawowe zagadnienia dotyczące analizy i oceny sytuacji, planowanie marketingowe, zasady organizowania marketingu oraz jego miejsce w przedsiębiorstwie. Omówiono różne definicje i budowę planu marketingowego, tym takie elementy jak: ocena bieżącej sytuacji marketingowej, analiza problemów i możliwości, określenie celów marketingowych przedsiębiorstwa, planowanie strategii marketingowej, plan działań operacyjnych, prognozowanie sprzedaży i kontrola marketingowa. Opisano istotę, znaczenie i formy lecznictwa uzdrowiskowego oraz sytuację uzdrowisk polskich i turystyki uzdrowiskowej. Zaprezentowano projekt planu marketingowego dla sanatorium „Revita” - szczegółową charakterystykę spółki, jej otoczenie, konkurencję, cele marketingowe i strategię marketingową firmy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi