Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Jamer - Urjasz Honorata"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Formułowanie strategii produktu przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "Kora"
    (2006) Jamer - Urjasz Honorata; Piekarz, Halina
    Szczególne miejsce w strategii przedsiębiorstwa zajmuje produkt - swoisty łącznik wewnętrznej konfiguracji zasobów firmy z otoczeniem, stanowiący podstawę jej działalności. Sformułowanie i kształtowanie strategii produktu ma na celu stworzenie spójnej i czytelnej dla potencjalnego nabywcy oferty, stanowiącej kryterium wyróżniające daną firmę na rynku. To właśnie strategia produktu, opracowywana, a następnie formułowana w oparciu o długookresowe cele przedsiębiorstwa oraz analizę strategiczną firmy, stanowi obecnie jeden z najważniejszych instrumentów zarządzania. Celem niniejszej pracy jest identyfikacja oraz propozycja kierunków zmian w istniejącej strategii przedsiębiorstwa KORA oraz jego poszczególnych produktów. Pierwsza hipoteza badawcza zakłada, iż przedsiębiorstwo KORA posługuje się specjalistycznymi metodami w procesie kształtowania strategii Produktu, natomiast druga hipoteza zakłada, że strategia produktu funkcjonująca w przedsiębiorstwie KORA nie jest optymalna z punktu widzenia pozycji konkurencyjnej i rozwoju przedsiębiorstwa”. Opisano produkt i jego rolę, jako kluczowy czynnik sukcesu przedsiębiorstwa oraz zaprezentowano metodykę analizy strategicznej produktu. Przedstawiono charakterystykę zagadnień z zakresu kształtowania strategii produktu w ramach instrumentów polityki marketingowej oraz prezentację wariantów kształtowania strategii produktu na rynku, w tym strategii konkurencyjnych przedsiębiorstwa. Zamieszczono opis przedsiębiorstwa i jego działalności oraz scharakteryzowano otoczenie konkurencyjne firmy. Dokonano analizy strategicznej produktu przedsiębiorstwa KORA oraz zewnętrznych i wewnętrznych warunków jego funkcjonowania. Przedstawiono propozycje strategicznych rozwiązań dotyczących kształtowania strategii poszczególnych produktów firmy, stanowiących swoiste substrategie składające się na całościową strategię przedsiębiorstwa.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi