Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Jaworecka, Joanna"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Szkolenie jako funkcja zarządzania zasobami ludzkimi
    (2011-01-24 08:19:14) Jaworecka, Joanna; Miś, Alicja
    Strategia to szeroki program wytyczania i osiągania celów firmy. Strategia organizacji i wszystkie jej cele są realizowane przez ludzi i dla ludzi. To oni tworzą firmę i uczestniczą w jej życiu. Od tego, kim są i jak działają zależy sukces przedsiębiorstwa. W niniejszej pracy przedstawiony został proces szkolenia, który jest kluczowym elementem podnoszenia kwalifikacji pracowników. Przedstawione zostały obszerne formy i metody szkoleń, które są wykorzystywane, aby pomóc pracownikowi w zdobywaniu nowych umiejętności. Wiedza zdobywana przez osoby zatrudnione w firmie ma niezwykle duży wpływ na wyniki końcowe danej organizacji. Zatem, aby były one efektywne warto „zainwestować” w rozwój pracownika. Przeprowadzona analiza wykazuje, iż coraz więcej firm, doceniając wagę zasobów pracowniczych, angażuje się w podnoszenie kwalifikacji wśród swoich pracowników, za pomocą różnie przyjętych metod.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Szkolenie jako funkcja zarządzania zasobami ludzkimi. Analiza funkcjonowania na podstawie Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A.
    (2012-11-17 08:14:36) Jaworecka, Joanna; Paliwoda-Matiolańska, Adriana
    Celem niniejszej pracy, która składa się z czterech rozdziałów, jest analiza systemu szkolenia jako funkcji zarządzania zasobami ludzkimi, na przykładzie działu Centrum Zarządzania Siecią w firmie PTC S.A. Aby dobrze zrozumieć charakter i znaczenie szkoleń we wspomnianej organizacji trzeba najpierw poznać istotę zarządzania zasobami ludzkimi. Ważną rolę odgrywają więc działania, ułatwiające firmie osiągnięcie sukcesu dzięki zatrudnionym w niej ludziom. Badając Centrum Zarządzania Siecią w Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A., można stwierdzić, iż osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi, świadome są tego, że najcenniejszy kapitał firmy stanowią jej pracownicy. Prowadzone we wspomnianym dziale szkolenia w znacznym stopniu zaspokajają potrzebę rozwoju pracujących tam osób. Są oni zgodni, że dzięki szkoleniom znacznie zwiększyli swoją motywację do pracy, a także w dużym stopniu poprawiła się ich samoocena.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi