Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Jaworska, Brygida"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Postawy i zachowania konsumpcyjne kobiet wobec telewizyjnej reklamy markowych kosmetykówfirmy L'Oreal
    (2012-05-31 18:18:05) Jaworska, Brygida; Tomalska, Halina
    Niniejsza praca bada wpływ reklamy telewizyjnej produktów sieci kosmetycznej L’Oreal na jej odbiorców, ściślej rzecz biorąc na jej adresatki - kobiety. W pracy przyjęto założenie, że w dzisiejszych czasach postawy konsumpcyjne wykreował rozwój technologiczny oraz związany z nim konsumpcjonizm. Analiza funkcji spełnianych przez reklamę telewizyjną pozwoliła poszukiwać sposobów jej wpływu na decyzje zakupowe konsumentek. Praca zawiera obok treści merytorycznych założenia metodologiczne w postaci problemu, celów i hipotezy oraz tez badawczych. Analiza postaw respondentek wobec reklam produktów kosmetycznych została zbadana za pomocą kwestionariusza ankiety. Wiek konsumentek został określony w przedziale 18 – 35 lat. Większość respondentek deklaruje, iż zna markę L’Oreal i kupuje produkty tej firmy. W przeważającej ilości, są to kobiety w przedziale wieku 18- 26 lat. Część badawcza pracy dyplomowej pozwala ustalić, czy emocjonalność w strukturze postaw ma istotny wpływ na późniejsze decyzje zakupowe konsumentek. Wyniki badań, w znacznej części, potwierdziły znaczny stopień zainteresowania reklamą telewizyjną produktów L’Oreala, co wyraziło się finalnymi działaniami konsumentek.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi