Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Koniecko, Krzysztof"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zastosowanie koncepcji marketingu usług na rynku usług outsourcingowych - analiza przypadku Capgemini
    (2011-10-02 18:49:50) Koniecko, Krzysztof; Chlipała, Paweł
    Celem niniejszej pracy jest scharakteryzowanie i ocena wpływu koncepcji marketingu usług a jakość i umacnianie pozycji konkurencyjnej na rynku usług outsourcingowych jednej z wiodących firm tego sektora- Capgemini. Praca składa się z czterech rozdziałów. W poszczególnych rozdziałach niniejszej pracy dokonano opisu koncepcji i podstawowych założeń marketingu usług oraz rynku usług outsourcingowych, zwracając szczególną uwagę na specyfikę i panujące na nim trendy. Pierwszy z nich poświęcony jest koncepcji i podstawowym założeniom marketingu usług. Rozdział drugi opisuje rynek usług outsourcingowych- specyfikę i tego rynku wiodące trendy. Przedstawiono tu także ujęcie modelowe rynku outsourcingowego, przyczyny jego rozwoju i wzrostu popularności wśród zainteresowanych nim przedsiębiorstw. W kolejnym- trzecim rozdziale zawarto opis i charakterystykę działalności międzynarodowej firmy Capgemini. W czwartym rozdziale zawarto analizę sposobów zarządzania jakością w wyżej wymienionej firmie i dostosowania narzędzi marketingowych do potrzeb klientów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi