Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Koperniak Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Marka narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej
    (2006) Koperniak Anna; Bulzak, Andrzej
    Celem niniejszej pracy jest ukazanie znaczenia dobrej marki zarówno dla firmy jak i klientów nabywających dany produkt, określonej marki. Autor w pracy omawia funkcje i cechy marki określające jej unikatowość.Część pracy poświecono zagadnieniom kreowania marki i omówieniu podstawowych narzędzi marketingu wykorzystywanych do budowy wizerunku marki. W pracy podkreślono szczególną rolę marki w osiąganiu przewagi konkurencyjnej.
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Marka narzędziem budowania przewagii konkurencyjnej
    (2006) Koperniak Anna; Bulzak, Andrzej
    Celem pracy jest pokazanie czym jest marka, jakie ma znaczenie, co kryje się pod jej pojęciem, znakiem oraz jakie korzyści przynosi odbiorcy i właścicielowi. W pracy posłużono się licznymi przykładami tak wielkich globalnych liderów jak: Mercedes, BMW, Coca Cola, Nike, wykazując znaczenie ich marki oraz zyski i korzyści kreowania marki dla tych globalnych firm.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Silna marka szansą dla zagranicznych firm w kontekście uefa na przykładzie firmy Schuessler-Plan w opiniach przedsiębiorców
    (2008) Koperniak Anna; Bulzak, Andrzej
    Autorka niniejszej pracy przeprowadził badania, które pozwolą ocenić z punktu widzenia przedsiębiorców, pracujących na rynku warszawskim, czy silna marka jest szansą dla zagranicznych firm w kontekście UEFA na przykładzie firmy niemieckiej Schuessler-Plan Inżynierzy. Pytania do hipotez: P1: Czy silna marka zagraniczna ma szansę rozwoju na polskim rynku? P2: Czy zaplanowane na 2012 rok Mistrzostwa Europy stanowią tzw. „przepustkę” dla zagranicznych firm, aby móc wejść na polski rynek, rozwijać się, a nawet zostać na nim? P3: Czy marka Schuessler Plan, która weszła do Polski w 2007 roku, jest w stanie rozwijać się na nim, móc wraz z innymi firmami realizować plany strategiczne na i nie tylko 2012 rok? Autor stawia trzy podstawowe hipotezy. Hipoteza 1: Silna marka zagraniczna ma szansę rozwoju na polskim rynku, ponieważ ma doświadczenie, dysponuje przy tym wykwalifikowanymi specjalistami, jak również posiada niezbędne narzędzia do realizacji tj. certyfikaty jakościowe, bez których nie miałaby szansę stawiać i wygrywać przetargi na realizacje swoich działań. Hipoteza 2: Mistrzostwa Europy, dają szansę firmom zagranicznym, nie tylko wejść na polski rynek, ale również pozwalają osiągnąć sukces-zdobyć kolejny teren-pułap zbytu i rozwoju, a także pozostawić po sobie tzw. ślad w postaci zrealizowanych projektów. Hipoteza 3: Marka Schuessler- Plan jest w stanie rozwijać się na polskim rynku, a Mistrzostwa Europy w 2012 roku otwierają jej szansę na to, ponieważ przyspiesza realizację planów strategicznych, które zostały opracowane na kolejne lata w Polsce. Rok 2012 to wielkie wyzwanie. Spośród wielu europejskich krajów wybrano właśnie Polskę i Ukrainę jako gospodarzy. Musimy zagospodarować tereny, wybudować i odremontować stadiony-dostosować do wymogów narzuconych przez UEFA. Jeżeli wywiążemy się z wytycznych nam postawionym i spełnimy oczekiwania organizatorów to na pewno ulegnie zmianie obraz Polski na arenie międzynarodowej. Polepszymy tym samym warunki życia i funkcjonowania, a inne kraje będą chętnie nas odwiedzać. Czy silne marki zagraniczne maja szansę rozwoju na naszym rynku? Czy zdążymy i przygotujemy się odpowiednio? Trudno mówić o rzetelnej i obiektywnej ocenie tych działań. Dlatego też powstał projekt badawczy, którego wyniki zobrazują, jak wielkie znaczenie ma silna zagraniczna marka? Odpowiedzą nam również pytanie, czy Mistrzostwa Europy dadzą szanse wejścia i rozwoju na polskim rynku. Proces ten pozwoli ustalić, z punku widzenia przedsiębiorców współpracujących przy realizacji projektów inżynierskich w Warszawie, jak przedstawia się skuteczność wejścia niemieckiej marki Schuessler-Plan na polski rynek? Badanie ma na celu weryfikację postawionych hipotez, na podstawie opinii przedsiębiorców, którzy, na co dzień pracują z zagranicznymi inwestorami

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi