Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Milton, Nicholas J."

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Findings From International Surveys Providing a Snapshot of the State of KM From a Practitioner Point of View
    (Nowy Sacz School of Business – National-Louis University, 2014) Milton, Nicholas J.
    Data collected through an online survey and through a number of detailed company assessments throw light on the relative strengths and weaknesses of different elements of Knowledge Management (KM) frameworks as applied globally. The online survey - a quick self-administered test, shows the strongest elements within the framework to be Technology and Behaviors and Culture. The weakest elements are KM Governance and KM Roles. The assessment - a detailed diagnostic process based on in-depth interviews, shows the strongest elements within the framework to be Technology and the Discussion of Knowledge. The weakest elements are KM Governance and KM Roles. a comparison of the results from the two sources is reassuringly close. More data may allow a more detailed analysis. Preliminary results suggest that national culture may influence the development of Knowledge Management Frameworks, with a correlation between strong Individuality and weak KM Governance and Roles.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi