Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Shaurou, Vital"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza preferencji graczy na rynku gamingowym w Polsce
    (2013-03-21 19:47:33) Shaurou, Vital; Batko, Bogdan
    Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza preferencji gamingowych wśród graczy gier komputerowych w Polsce. Za pomocą ankiety i zaprojektowanego do tej metody narzędzia badawczego, jakim jest kwestionariusz ankiety, zostanie przeprowadzona analiza założonych hipotez badawczych. Na podstawie uzyskanych danych nastąpi rozpoznanie i zrozumienie podstaw doboru sprzętu elektronicznego oraz gatunków gier wśród respondentów, a także czynników wywołujących różnicę doboru platform oraz gatunków gier.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zastosowanie metody SPACE do analizy strategicznej firmy „PEGAZ”
    (2011-03-10 13:05:51) Shaurou, Vital; Czarnecki, Piotr
    W niniejszej pracy przeprowadzono analizę pozycji strategicznej firmy „PEGAZ” w branży transportowej oraz ocenę działalności firmy na tymże rynku. Za pomocą analizy określona została pozycja zdolności rozwojowej przedsiębiorstwa, jak również weryfikacja atrakcyjności branży, otoczenia firmy i jej pozycji konkurencyjnej. Z analizy SPACE wynikło, że firma powinna zająć pozycję konkurencyjną, co z kolei wymaga: · zwiększenia zasobów finansowych · zwiększenia zakresu kompetencji marketingowych · pomnożenia kompetencji organizacyjnych (produktywność, jakość, koszty, obsługa, czas, wydajność) · ulepszania oferowanych usług · rozwoju przewagi konkurencyjnej w oparciu o strategię dyferencjacji · poszukiwania i zagospodarowywania nisz rynkowych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi