Przeglądaj wg Autor "Shaurou, Vital"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Analiza preferencji graczy na rynku gamingowym w Polsce(2013-03-21 19:47:33) Shaurou, Vital; Batko, BogdanCelem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza preferencji gamingowych wśród graczy gier komputerowych w Polsce. Za pomocą ankiety i zaprojektowanego do tej metody narzędzia badawczego, jakim jest kwestionariusz ankiety, zostanie przeprowadzona analiza założonych hipotez badawczych. Na podstawie uzyskanych danych nastąpi rozpoznanie i zrozumienie podstaw doboru sprzętu elektronicznego oraz gatunków gier wśród respondentów, a także czynników wywołujących różnicę doboru platform oraz gatunków gier.Pozycja Zastosowanie metody SPACE do analizy strategicznej firmy „PEGAZ”(2011-03-10 13:05:51) Shaurou, Vital; Czarnecki, PiotrW niniejszej pracy przeprowadzono analizę pozycji strategicznej firmy „PEGAZ” w branży transportowej oraz ocenę działalności firmy na tymże rynku. Za pomocą analizy określona została pozycja zdolności rozwojowej przedsiębiorstwa, jak również weryfikacja atrakcyjności branży, otoczenia firmy i jej pozycji konkurencyjnej. Z analizy SPACE wynikło, że firma powinna zająć pozycję konkurencyjną, co z kolei wymaga: · zwiększenia zasobów finansowych · zwiększenia zakresu kompetencji marketingowych · pomnożenia kompetencji organizacyjnych (produktywność, jakość, koszty, obsługa, czas, wydajność) · ulepszania oferowanych usług · rozwoju przewagi konkurencyjnej w oparciu o strategię dyferencjacji · poszukiwania i zagospodarowywania nisz rynkowych.