Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Sieczka, Natalia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing usług hotelarskich na przykładzie pensjonatu "Willa Klimek" w Białym Dunajcu
    (2015-11-05 13:02:54) Sieczka, Natalia; Reśko, Dariusz
    Marketing jest nieodłącznym działaniem każdej firmy XXI wieku. W dobie ciągle rozwijającej się konkurencji jest on także ważny w turystyce i oferowanych usługach hotelarskich. Niniejsza praca przybliża mam rolę marketingu w prowadzonych usługach hotelarskich, charakterystykę Podhala, a także funkcjonowanie przykładowego obiektu hotelarsko-gastronomicznego. Przeanalizowane zostały mocne i słabe strony przedsiębiorstwa. Na podstawie przeprowadzonego badania ankietowego opracowany został cel strategiczny, do którego należy dążyć, aby podnieść poziom oferowanych usług. Ważnym aspektem jest także kształtowanie pozytywnych relacji pomiędzy personelem a gośćmi.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi