Proces kształtowania wizerunku na rynku jest coraz ważniejszym składnikiem działań
marketingowych, zwłaszcza w warunkach narastającej konkurencji. Podstawą wszelkich
działań w tym zakresie jest skuteczna komunikacja. ...
Celem pracy jest przedstawienie wizerunku jednej z marek samochodów osobowych klasy Premium – marki BMW. Niniejsza praca zawiera cztery rozdziały. W pierwszym zaprezentowano wybrane problemy teoretyczno-metodyczne związane ...
Głównym celem niniejszej pracy było dowiedzenie się głównie tego, jak konsumenci postrzegają markę Red Bull, z czym się im ona kojarzy i jak się z nią utożsamiają. Ponadto celem pracy było poznanie zachowań i opinii ...
Marka jest najcenniejszym kapitałem przedsiębiorstwa i kluczowym elementem jego rozwoju. Wymaga specjalnego traktowania oraz nieustannej pielęgnacji, dobrze postrzegana może być gwarantem odniesienia sukcesu na rynku. ...
Tematem pracy jest wpływ koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw na
kreowanie wizerunku firm. Społeczna odpowiedzialność biznesu to obecnie koncepcja, którą przedsiębiorstwa podejmują coraz częściej, ...
Celem badawczym niniejszej pracy jest pomiar wpływu wybranych instrumentów marketingu – mix na wizerunek uzdrowiska Krynicy - Zdroju. Badanie przeprowadzono wśród kuracjuszy i turystów zamieszkujących różne regiony naszego ...
Popularnym zjawiskiem, jakie zaobserwować można w ostatnich latach na rynku reklamowym jest wykorzystywanie znanych osób do promowania produktów lub marek. Popularne osoby odgrywają ważną rolę w kształtowaniu postaw wobec ...
Niniejsza praca dotyczy zagadnienia efektywnego kształtowania wizerunku marki na przykładzie firmy Apple. Wizerunek obejmuje zestaw najbardziej charakterystycznych cech i atrybutów, które dotyczą niepowtarzalnych cech ...
Poniższa praca jest zbiorem wskazówek, które mogą pomóc w zbudowaniu skutecznej marki menedżera. Wnioski zawarte w pracy są poparte przeprowadzonymi badaniami realizowanymi wśród studentów i absolwentów szkół wyższych na ...
Celem pracy jest ukazanie problematyki związanej z konkurencyjnością firmy „Duet” i czynników na nią oddziaływujących. W szczególny sposób zostały poddane analizie dwie grupy zjawisk. Pierwsza dotyczy determinantów zachowań ...
Celem niniejszej pracy magisterskiej było pokazanie, kluczowego znaczenia wizerunku firmy na rynku usług budowlanych dla długofalowego jej sukcesu oraz instrumentów go kształtujących. Uzasadnienie niniejszego twierdzenia ...
Celem pracy jest pokazanie od strony teoretycznej znaczenia wizerunku jednostki samorządu terytorialnego oraz analiza wizerunku gminy na konkretnym przykładzie gminy wiejskiej Kamienica, poprzez badanie ankietowe, które ...
Celem niniejszej pracy magisterskiej są rozważania na temat kształtowania przewagi konkurencyjnej instytucji finansowej. Problem ten zaprezentowano na przykładzie Banku Spółdzielczego w Piwnicznej-Zdroju. W ramach realizacji ...
Bez względu na to czy dane przedsiębiorstwo jest firmą usługową czy produkcyjną,
wizerunek firmy ma ogromne znaczenie. Jego pojęcie rozumiane jest bardzo szeroko i może
mieć ono wiele znaczeń w zależności od tego jak ...
Prezentowana praca jest próbą identyfikacji i oceny wpływu kształtowania wizerunku na konkurencyjność organizacji. Przedstawiona została problematyka przewagi konkurencyjnej organizacji w otoczeniu zewnętrznym, model i ...
Tematem niniejszej pracy jest PR oraz kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa i marki na przykładzie Red Bull. Praca składa się z pięciu głównych części. Pierwsze z nich odnosiły się do zagadnień teoretycznych, zaś w ostatniej ...
Profesjonalna obsługa klienta to jeden z podstawowych czynników warunkujących kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na obecnym konkurencyjnym rynku. Możliwość szybkiego założenia własnej działalności, spowodowała wzrost ...
Niniejsza praca przedstawia rozważania na temat profesjonalnego kształtowania wizerunku. Celem pracy jest zaprezentowanie problemu profesjonalnego kształtowania wizerunku na przykładzie Regionalnego Zespołu Pieśni i Tańca ...
Sponsoring sportu stał się w Polsce coraz częściej stosowanym przez firmy narzędziem
kształtowania pozytywnego wizerunku marki. Cel pracy obejmuje rozważania na temat
wykorzystania sponsoringu w procesie kształtowania ...
Celem niniejszej pracy magisterskiej było ukazanie roli komunikacji z otoczeniem w
kreowaniu wizerunku firmy.
Na przebieg pracy składały się następujące etapy:
1. Część teoretyczna – opis kluczowych zagadnień.
2. ...