Celem załączonej pracy jest przedstawienie pojęć dotyczących reklamy oraz manipulacji i perswazji w niej zawartej. Pierwszy rozdział zawiera teorię dotyczącą reklamy, historie jej powstawania oraz wybrane zagadnienia ...
Niniejsza praca licencjacka zawiera rozważania na temat wykorzystania perswazji i manipulacji w negocjacjach handlowych. Jej celem było zestawienie wiedzy teoretycznej dotyczącej tego zagadnienia z wynikami przeprowadzonych ...
Dynamicznie rozwijające się zjawisko reklamy, zmusiło projektantów do wykorzystywania bardziej nowoczesnych sposobów przyciągania uwagi konsumenta. Jednym z nich jest fotografia, bez której obecna reklama zewnętrzna nie ...
Głównym wątkiem pracy jest analiza prowadzonych przez Gminę Łososinę Dolną działań z zakresu promocji i jej wpływu na rozwój społeczno-gospodarczy. Celem pracy jest identyfikacja czynników promocji mających wpływ na rozwój ...
Praca zawiera badania na temat form promocji gminy i miasta Szczawnica. Przeprowadzono analizę dokumentów głównie na podstawie Strategii rozwoju gminy i miasta Szczawnica. Dowodzi ona, iż Szczawnica posiada wysoko rozwinięte ...
Praca omawia rolę działań marketingowych w kształtowaniu wizerunku ING Banku Śląskiego. Pierwszy rozdział poświęcony jest wybranym zagadnieniom teoretycznym z zakresu marketingu. Następnie przedstawiono charakterystykę ING ...
Podstawowym problemem badawczym w niniejszej pracy jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: Czy i jakie działania marketingowe mają wpływ na wzrost sprzedaży aparatów słuchowych przez firmę HearUSA? W pracy przeprowadzono ...
Celem niniejszej pracy dyplomowej jest ukazanie wpływu promocji na rozwój gminy Chełmiec. Postawione hipotezy badawcze sprawdzono przy pomocy monograficznej metody badawczej. Newralgicznym elementem przygotowania niniejszego ...
Celem pracy jest systematyka pojęć z zakresu marketingu oraz analiza działalności promocyjnej Starego Sącza. Pierwszy rozdział przedstawia definicję, cele marketingu oraz marketingu - mix. Rozdział drugi podejmuje problematykę ...
Tematem pracy jest rola, jaką pełni synod biskupów w procesie zarządzania w Kościele. Jako przykład synodu stanowiącego narzędzie zarządzania został wybrany zwołany w 2014 roku Synod Biskupów o rodzinie. Po zebraniu wiedzy ...
Celem pracy jest określenie roli synodu w zarządzaniu Kościołem. Kościół Katolicki jest specyficzną formą organizacji, a jednym z elementów zarządzania nim jest synod biskupów. Synod jest obecny w Kościele od zarania jego ...
Rola szkoleń w negocjacjach handlowych a sukces firmy.
Praca zawiera bogaty zbiór informacji z zakresu komunikacji międzyludzkiej, siły perswazji i manipulacji w negocjacjach handlowych. Zawarta jest wiedza o komunikacji ...
Przedmiot analizy niniejszej pracy stanowią slogany reklamowe. Głównym celem badań było określenie siły sloganów reklamowych branży spożywczej, a więc ich atrakcyjności i skuteczności – czyli zidentyfikowanie sloganów ...
Niniejsza praca licencjacka zawiera rozważania na temat skuteczności wykorzystywania technik sprzedaży bezpośredniej na przykładzie Avon Cosmetics Polska. W celu dokonania analizy zgłębiono wiedzę zawartą w literaturze, ...
Niniejsza praca magisterska została poświęcona tematyce z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, dotyczącej motywowania pracowników. W pracy skupiono się na środkach motywacyjnych, które wpływają na wzrost zaangażowania ...
Tematem badawczym pracy jest wizerunek kobiety w reklamie i jego ocena w opinii mężczyzn. Respondenci byli badani przy użyciu kwestionariusza ankiety. Pytania dotyczyły kwestii stereotypów kobiet obecnych w reklamach, ...
Tematyka pracy dyplomowej skupia się na analizie stereotypu Roma zawartego w memach internetowych. Memy internetowe, jako nowe i niezwykle popularne narzędzie komunikacji zapośredniczonej elektronicznie, umożliwiły, w ...
Autorka podjęła temat strategii perswazyjnych stosowanych w negocjacjach rynkowych. Najefektywniej funkcjonująca perswazja skutkuje właśnie zmianą postaw i zachowań jednostki społecznej, choć nie stanowi to niezbędnej ...
Niniejsza praca dyplomowa przedstawia i bada strategie wpływu na ludzi w reklamach. Głównym założeniem tej pracy było uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące tego jaki jest ogólny stosunek klientów do reklam, czy są oni ...
Niniejsza praca magisterska została poświęcona tematyce strategii wywierania wpływu na odbiorcę w przekazie reklamowym. Wykorzystywanie w przekazach reklamowych strategii wywierania wpływu na odbiorców reklam jest powszechną ...