Browsing Prace dyplomowe / Diploma Theses by Author "Lizak, Jadwiga"

WSB-NLU Repository

Browsing Prace dyplomowe / Diploma Theses by Author "Lizak, Jadwiga"

Sort by: Order: Results:

  • Prusak, Damian (2014-07-29)
    Celem załączonej pracy jest przedstawienie pojęć dotyczących reklamy oraz manipulacji i perswazji w niej zawartej. Pierwszy rozdział zawiera teorię dotyczącą reklamy, historie jej powstawania oraz wybrane zagadnienia ...
  • Grociak, Wiktor (2015-01-28)
    Niniejsza praca licencjacka zawiera rozważania na temat wykorzystania perswazji i manipulacji w negocjacjach handlowych. Jej celem było zestawienie wiedzy teoretycznej dotyczącej tego zagadnienia z wynikami przeprowadzonych ...
  • Winczakiewicz, Malwina (2014-08-29)
    Dynamicznie rozwijające się zjawisko reklamy, zmusiło projektantów do wykorzystywania bardziej nowoczesnych sposobów przyciągania uwagi konsumenta. Jednym z nich jest fotografia, bez której obecna reklama zewnętrzna nie ...
  • Wawro, Kinga (2014-08-25)
    Głównym wątkiem pracy jest analiza prowadzonych przez Gminę Łososinę Dolną działań z zakresu promocji i jej wpływu na rozwój społeczno-gospodarczy. Celem pracy jest identyfikacja czynników promocji mających wpływ na rozwój ...
  • Kubatek, Monika (2015-08-29)
    Praca zawiera badania na temat form promocji gminy i miasta Szczawnica. Przeprowadzono analizę dokumentów głównie na podstawie Strategii rozwoju gminy i miasta Szczawnica. Dowodzi ona, iż Szczawnica posiada wysoko rozwinięte ...
  • Matras, Paulina (2014-07-17)
    Praca omawia rolę działań marketingowych w kształtowaniu wizerunku ING Banku Śląskiego. Pierwszy rozdział poświęcony jest wybranym zagadnieniom teoretycznym z zakresu marketingu. Następnie przedstawiono charakterystykę ING ...
  • Likus, Ewelina (2019-11-23)
    Podstawowym problemem badawczym w niniejszej pracy jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: Czy i jakie działania marketingowe mają wpływ na wzrost sprzedaży aparatów słuchowych przez firmę HearUSA? W pracy przeprowadzono ...
  • Kuś, Jarosław (2014-07-29)
    Celem niniejszej pracy dyplomowej jest ukazanie wpływu promocji na rozwój gminy Chełmiec. Postawione hipotezy badawcze sprawdzono przy pomocy monograficznej metody badawczej. Newralgicznym elementem przygotowania niniejszego ...
  • Bawełkiewicz, Anna (2014-11-07)
    Celem pracy jest systematyka pojęć z zakresu marketingu oraz analiza działalności promocyjnej Starego Sącza. Pierwszy rozdział przedstawia definicję, cele marketingu oraz marketingu - mix. Rozdział drugi podejmuje problematykę ...
  • Długosz, Joanna (2015-08-22)
    Tematem pracy jest rola, jaką pełni synod biskupów w procesie zarządzania w Kościele. Jako przykład synodu stanowiącego narzędzie zarządzania został wybrany zwołany w 2014 roku Synod Biskupów o rodzinie. Po zebraniu wiedzy ...
  • Rzońca, Agata; Śledź, Magdalena (2022-07-22)
    Celem pracy jest określenie roli synodu w zarządzaniu Kościołem. Kościół Katolicki jest specyficzną formą organizacji, a jednym z elementów zarządzania nim jest synod biskupów. Synod jest obecny w Kościele od zarania jego ...
  • Kowalczyk, Anna (2015-08-28)
    Rola szkoleń w negocjacjach handlowych a sukces firmy. Praca zawiera bogaty zbiór informacji z zakresu komunikacji międzyludzkiej, siły perswazji i manipulacji w negocjacjach handlowych. Zawarta jest wiedza o komunikacji ...
  • Chełminiak, Celina (2015-07-20)
    Przedmiot analizy niniejszej pracy stanowią slogany reklamowe. Głównym celem badań było określenie siły sloganów reklamowych branży spożywczej, a więc ich atrakcyjności i skuteczności – czyli zidentyfikowanie sloganów ...
  • Delong, Ewelina (2014-12-20)
    Niniejsza praca licencjacka zawiera rozważania na temat skuteczności wykorzystywania technik sprzedaży bezpośredniej na przykładzie Avon Cosmetics Polska. W celu dokonania analizy zgłębiono wiedzę zawartą w literaturze, ...
  • Mółka, Jadwiga (2015-07-16)
    Niniejsza praca magisterska została poświęcona tematyce z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, dotyczącej motywowania pracowników. W pracy skupiono się na środkach motywacyjnych, które wpływają na wzrost zaangażowania ...
  • Koszyk, Mateusz (2015-09-26)
    Tematem badawczym pracy jest wizerunek kobiety w reklamie i jego ocena w opinii mężczyzn. Respondenci byli badani przy użyciu kwestionariusza ankiety. Pytania dotyczyły kwestii stereotypów kobiet obecnych w reklamach, ...
  • Popiela, Maria (2015-07-17)
    Tematyka pracy dyplomowej skupia się na analizie stereotypu Roma zawartego w memach internetowych. Memy internetowe, jako nowe i niezwykle popularne narzędzie komunikacji zapośredniczonej elektronicznie, umożliwiły, w ...
  • Pulit, Elżbieta (2019-11-23)
    Autorka podjęła temat strategii perswazyjnych stosowanych w negocjacjach rynkowych. Najefektywniej funkcjonująca perswazja skutkuje właśnie zmianą postaw i zachowań jednostki społecznej, choć nie stanowi to niezbędnej ...
  • Kosecki, Dominik (2015-07-27)
    Niniejsza praca dyplomowa przedstawia i bada strategie wpływu na ludzi w reklamach. Głównym założeniem tej pracy było uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące tego jaki jest ogólny stosunek klientów do reklam, czy są oni ...
  • Stankiewicz, Marcin (2015-07-19)
    Niniejsza praca magisterska została poświęcona tematyce strategii wywierania wpływu na odbiorcę w przekazie reklamowym. Wykorzystywanie w przekazach reklamowych strategii wywierania wpływu na odbiorców reklam jest powszechną ...

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Info