Przedmiotem pracy jest problematyka innowacyjności i przedsiębiorczości. Celem niniejszej pracy było znalezienie odpowiedzi na pytanie czy można udoskonalić fenomen portalu społecznościowego Twitter. W ramach pracy do ...
Niniejsza praca miała na celu zbadanie zagadnienia innowacyjności jako głównego czynnika przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i regionu Małopolski. Jest ona połączeniem teorii odnoszącej się do istoty innowacji i ...
Prezentowana poniżej problematyka jest związana z badaniem jak innowacyjne
pomysły wykorzystywane w turystyce wpływają na wyniki finansowe mikro i małych
przedsiębiorstw, rozwijających się w małych miejscowościach ...
Przedmiotem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza innowacyjności produktów depozytowych oferowanych klientom indywidualnym banku PKO BP S.A. Punktem wyjścia dla wyżej wymienionej analizy było przeprowadzenie szczegółowej ...
Internet to najprędzej się rozwijające medium, jest to również bogata skarbnica wiedzy
i możliwość rozwoju. Korzystają z niego zarówno firmy produkcyjne, handlowe i usługowe
oraz klienci. Sieć stała się efektywnym oraz ...
Jest wiele kryteriów, które decydują o rozwoju przedsiębiorstw handlowych. Jednym z ważniejszych jest to kryterium jakości. Przedmiotem analizy było 5 salonów firmy handlowej Mawa w południowej części Polski w salonach ...
Niniejsza praca porusza tematykę języka wykorzystywanego do walki o władzę w polityce.
Na podstawie wybranych materiałów wyborczych dotyczących kampanii prezydenckiej 2010
dokonano analizy języka używanego przez polityków. ...
Zasadniczym celem niniejszej pracy było przedstawienie zagadnienia dotyczącego wpływu kapitału intelektualnego na innowacyjność przedsiębiorstw.
W pracy podjęte zostały następujące kluczowe zagadnienia będące treścią ...
Niniejsza praca opisuje wpływ kategoryzacji na jakość usług w hotelarstwie oraz na
wybór przez potencjalnego klienta konkretnego hotelu. Podkreśla znaczenie kategoryzacji
dla klientów korzystających z usług hoteli, jak ...
Zadaniem pracy było zaprezentowanie klasycznych funkcji zarządzania w nowoczesnym przedsiębiorstwie, sprawdzenie i omówienie jak klasyczne funkcje wpływają na rozwój i działanie nowoczesnego przedsiębiorstwa. Badania ...
Celem mojej pracy dyplomowej jest próba przedstawienia problematyki związanej z e-biznesem i znalezienie kluczowych czynników sukcesu uniwersalnych dla działalności w różnych branżach w sektorze e-biznesu. Badania zostały ...
W niniejszej pracy przedstawiono istotę gospodarki opartej na wiedzy oraz metodologię KAM. Omówiono trzy dokumenty tj. raport Polska 2030, raport Europa 2020 oraz Kapitał Intelektualny Polski. Podjęto próbę krytycznej ...
Tematem pracy magisterskiej jest „ Komunikacja w przedsiębiorstwie a budowa zaangażowania pracowników na przykładzie MGGP S.A. Sprawnie działająca komunikacja ma bezpośredni wpływ na wszystkie obszary działalności, jest ...
Praca przedstawia koncepcje zarządzania procesami w systemie zarządzania sprzedażą
usług gastronomicznych pensjonatu. W pierwszym rozdziale przedstawiono pojęcia i
klasyfikacje procesów w przedsiębiorstwie, następnie ...
Celem pracy jest pokazanie w firmach istniejącego konfliktu i podjęcie próby rozwiązania go. Co tak naprawdę przyczyniło się do jego powstania, gdzie tkwi jego przyczyna? Co spowodowało, że powstał? Przedmiotem badań ...
Tematem pracy jest kreatywne myślenie i twórcze rozwiązywanie problemów w przedsiębiorstwie. Podstawowym celem badań empirycznych jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy twórcze rozwiązywanie problemów metodami heurystycznymi ...
Praca dotyczyła kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. W pierwszym rozdziale zaprezentowane zostały najważniejsze definicje (kreatywność, twórczość, innowacyjność, innowacja oraz postawa ...
Celem pracy było przedstawienie źródeł finansowania działalności gospodarczej. W szczególności praca skupia się na najpopularniejszej w tych czasach metodzie finansowania jakim jest kredyt bankowy. Omówione zostały bardzo ...
Niniejsza praca opisuje sposób oraz znaczenie posiadania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w oczach otoczenia. Podkreślono znaczenie posiadania przez firmę pozytywnego wizerunku oraz opisano elementy, które mają wpływ ...
Lean management jako metoda zarządzania przynosi wiele korzyści dla przedsiębiorstw, m.in. obniżenie kosztów produkcji, zwiększenie motywacji pracowników oraz zadowolenie klientów poprzez poprawę jakości oferowanych towarów. ...