Wynikiem pracy jest program do zarządzania pocztą elektroniczną bezpośrednio na serwerze pocztowym. Naturalnym wyborem do zrealizowania tego zadania, było skorzystanie z możliwości, jakie daje protokół IMAP.
Pozwala on ...
Głównym celem, jaki obrałem na etapie projektowania programu Mailbox Commander
jest możliwość zarządzania korespondencją bezpośrednio na serwerze pocztowym z
obsługą protokołu IMAP. W założeniu ma to pomóc w sortowaniu ...
Abstrakt
Niniejsza praca podejmuje problematykę małej uczącej się organizacji.
Autor pragnie ukazać, iż małe firmy także mogą się uczyć. Bardzo
często zakłada się, iż uczące się organizacje to wyłącznie duże,
złożone ...
Niniejsza praca ma na celu przedstawienie możliwości założenia działalności gospodarczej w Polsce oraz Wielkiej Brytanii. Obok aspektów czysto teoretycznych dotyczących wielkości przedsiębiorstw i ich klasyfikacji, omówione ...
Celem niniejszej pracy, jest przybliżenie przyszłym potencjalnym małym
przedsiębiorcom rozpoczynającym dopiero swoją działalność gospodarczą, struktury
lokalnego otoczenia rynkowego oraz charakterystyki sektora małych ...
Celem pracy jest charakterystyka miejsca MSP w rozwoju lokalnym oraz analiza i ocena
znaczenia MSP w rozwoju powiatu nowosądeckiego, jak również diagnoza znaczenia tego
sektora w strategicznych dokumentach dotyczących ...
Celem niniejszej pracy licencjackiej było zapoznanie się z pojęciem małego przedsiębiorstwa oraz jego konkurencyjnością na przykładzie Firmy Zakład Budownictwa Ogólnego Świerczek Sp. z o.o. Praca składa się z trzech ...
Polska transformacja ustrojowa w istotny sposób przyczyniła się do szybkiego rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W krótkim czasie nastąpił okres ogromnych przemian, które to musiały się dostosować do bardzo ...
Tematem pracy jest małe przedsiębiorstwo, jego zasady i formy ewidencji przedstawione na przykładzie Biura Rachunkowo Ekonomicznego ,,KONTO”. Jednym z głównych celów pracy jest ocena, która z form opodatkowania jest ...
This following research aims to evaluate the actual importance of the process of establishing
business cooperation. It analyzes existing academic papers on the topic and will contrast them
with case studies of the ...
Personnel management is recognized as one of the most important spheres of the organization's life, which can improve its efficiency. the concept of "personnel management" is considered in a fairly wide range: from the ...
Dobra strategia marketingowa to czynnik warunkujący istnienie przedsiębiorstwa na rynku oraz pozwalający wyróżnić go spośród innych. To bardzo ważny aspekt będący częścią składową każdej firmy. W niniejszej pracy poruszono ...
W sytuacji niedofinansowania polskiej służby zdrowia i zadłużenia- niekiedy chronicznego- dużej części szpitali, konieczne jest podjęcie działań zmierzających do ich restrukturyzacji i uzdrowienia sytuacji finansowej. ...
Skutki reform lat osiemdziesiątych oraz nieprzerwanie ciężka praca Thatcher doprowadziły do niebywałego w tamtych czasach wzrostu gospodarczego. Spadek inflacji, sukcesywne podnoszenie się stopy życia przeciętnego Brytyjczyka ...
Margaret Thatcher i Ronald Reagan, jedne z najwyrazistszych postaci światowej polityki, bez których współczesny świat wyglądałby zupełnie inaczej.
O ich działaniach napisano niejedną pracę doktorską, politycy-reformatorzy ...
Marka jest uznawana za jedno z podstawowych narzędzi marketingowych. Dobra marka pomaga zdobywać i utrzymywać rynki oraz staje się wyznacznikiem wartości firmy. Prężna marka potrafi skutecznie zdobywać rynki w kraju i za ...
Praca podejmuje problematykę możliwości łatwego i sprawnego przeprowadzenia procesu określenia wartości marki. Prezentuje teoretyczne aspekty związane z kapitałem intelektualnym i marką, która stanowi element kapitału ...
Zarządzanie marką jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów zarządzania marketingowego, i to zarówno w odniesieniu do rozwiniętych gospodarek rynkowych, jak i tym bardziej gospodarki polskiej będącej ...
Celem niniejszej pracy jest zdiagnozowanie marki Opoczno jako elementu kształtującego
przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa oraz próba analizy wybranych aspektów marki w
ujęciu marketingowym. Celem pracy jest także ...
Celem pracy jest pokazania, iż nie tylko odpowiedni dobór marketingu mix jak i strategii przedsiębiorstwa ma wpływ na rozwój firmy. Wykreowanie marki ma bezpośredni wpływ na produkt zwłaszcza, gdy w dobie hiperkonkurencji ...