Głównym celem pracy jest analiza czynników wpływających na jakość usług świadczonych przez diagnostyczne laboratoria medyczne. W pracy wyróżniono następujące cele szczegółowe: • zwrócenie uwagi na znaczenie jakości w ...
Odpoczynek w SPA to ciągle jeszcze atrakcja dla nielicznych, którzy sporo płacąc za swój wybór, wymagają wysokiej jakości obsługi. W pracy zaprezentowano wyniki badań jakościowych, których celem było stworzenie portretu ...
Konsumenci oczekują zgodnie z przysługującym im prawem, że nabyte przez nich produkty są bezpieczne dla ich zdrowia i życia, a także dla środowiska. Czynnikiem decydującym jest poziom satysfakcji konsumentów. Niski poziom ...
Tematem pracy są zagadnienia jakości usług, zwłaszcza w branży teleinformatycznej, koncepcji zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, jak również metod badania i oceny poziomu jakości przez klientów w kontekście ...
Głównym celem pracy jest analiza determinantów wpływających na satysfakcję nabywców galanterii skórzanej dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepów internetowych. Do realizacji celów niniejszej pracy wykorzystane zostały ...
Świadczenie usług dobrej jakości wymaga ciągłego monitorowania stopnia satysfakcji
klientów i ich sposobu postrzegania dostarczanych usług. Celem pracy było rozpoznanie, w jaki sposób można zbadać, zanalizować i poprawić ...
W ostatnich latach znaczenie marketingu usług bardzo wzrosło. Ma to związek z pojawieniem się dużej konkurencji na rynku usług. Problem ten stał się bardzo istotny. Znaczny wzrost konkurencyjności można zaobserwować w ...
Niniejsza praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy ona problemu jakości usług medycznych udzielanych w Centrum Medycznym „BATOREGO”. Obecnie coraz częściej, we wszystkich dziedzinach życia spotyka się z terminem ...
Celem pracy było przedstawienie procesu świadczenia usługi transportowej w przedsiębiorstwie WP Trans oraz wpływ wykorzystywanych nowoczesnych technologii na jakość dostarczanych usług. Ponadto podjęto próbę identyfikacji ...
Bez względu na to czy dane przedsiębiorstwo jest firmą usługową czy produkcyjną,
wizerunek firmy ma ogromne znaczenie. Jego pojęcie rozumiane jest bardzo szeroko i może
mieć ono wiele znaczeń w zależności od tego jak ...
Celem pracy jest ukazanie systemów zarządzania jakością wykorzystywanych w firmach rodzinnych. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszej części omówiono istotę przedsiębiorczości rodzinnej oraz systemy zarządzania ...
Praca przedstawia podstawowe zagadnienia związane z turystyką i jakością usług hotelarskich oraz charakterystykę obiektu, który jest przedmiotem badań. Celem pracy jest ocena poziomu jakości usług świadczonych przez hotel ...
Niniejsza praca poświęcona jest zagadnieniu jakości w sektorze usług, która jest nowoczesną formą konkurowania na współczesnym rynku. Przedstawia specyfikę i kluczowe problemy marketingu usług, jakości w usługach oraz ...
Celem pracy jest analiza obszarów problemowych związanych z organizacją
pracy w jednostkach samorządu powiatowego oraz wskazanie barier rozwoju
organizacji. W pracy wykorzystano dostępną literaturę przedmiotu oraz ...
Celem niniejszej pracy są rozważania na temat standardów obsługi klienta w obiekcie hotelarskim. Problem ten zaprezentowano na przykładzie Ośrodka Szkoleniowo – Wypoczynkowego SGGW w Warszawie „Marymont”.
Na potrzeby ...
Przedstawiona praca dyplomowa została przygotowana i poświęcona tematyce
strategii rozwoju lidera rynku usług pocztowych Poczty Polskiej S.A. oraz przeprowadzanych
zmian restrukturyzacyjnych od 2010 roku. W metodologii ...
Celem pracy jest przedstawienie usług logistyczno-transportowych na przykładzie DHL Express Polska. W pracy tej w pełni ukazano działalność jednej z firm kurierskich, jaką jest DHL Express Polska. Firma ta obecnie jest ...
Celem pracy jest przedstawienie istoty i metod zarządzania jakością w usługach, a następnie analiza i ocena procesu zarządzania jakością w Urzędzie Miasta w Nowym Sączu. Do celów cząstkowych należą: 1. Przedstawienie ...
Niniejsza praca jest analizą wykorzystania marketingu w działaniu firmy świadczącej
usługi edukacyjne dla nauczycieli. Do prawidłowego funkcjonowania firmy dostarczającej
usługi dla wąskiej grupy klientów i działającej ...