Przeglądaj wg Autor "Kwak, Wioletta"
Teraz wyświetlane 1 - 6 z 6
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Instruments of the Marketing Mix in Non-Governmental Organizations – the Results of Empirical Research(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz and Fundacja Upowszechniająca Wiedzę i Naukę “Cognitione”, 2015) Kwak, WiolettaThe aim of the article is to present the instruments of the marketing mix of NGOs in light of empirical research. Marketing mix is the set of instruments for the implementation of marketing strategies of the organization. The paper presents selected results of research on the role of marketing strategies of non-profit organizations in creating value for stakeholders. In the literature one can find different concepts of “marketing mix”, for example, “4P”, “5P”, “7P”, “4C”. The survey results are presented in terms of “4C”. It is a concept by R. Lauterborn presenting marketing tools from the perspective of the organization’s client (Lauterborn, 1990, p. 26).Pozycja Marketing strategies of non-profit organizations in light of value-based marketing(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2011) Kwak, WiolettaThis paper presents the analysis of strategic decisions made by non- profit organizations in the context of value-based marketing. In the process of formulating and realizing the strategy non-profit organizations should always think in terms of value for their customers. The share and structure of the value for various groups of stakeholders are created by means of marketing instruments.Pozycja Planning Marketing Strategies in Non-Profit Organizations - Presentation of the Direct Research Results(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2012) Kwak, WiolettaThe aim of this paper is to present the issues connected with planning marketing strategies by non-profit organizations. The paper presents selected results of direct research conducted in 2009. The servey covered private non-profit organizations (non-government organizations) in three provinces : Malopolska, Podkarpacie and Silesia. The presented results of the research concern the mission and goals of organizations, planning their activities (including marketing activities) and foundations on which marketing strategies are based.Pozycja Reklama nowego produktu na przykładzie węża ogrodowego firmy Cellfast(2019-11-25) Kostrzewa, Mateusz; Kwak, WiolettaReklama jako środek prezentacji nowego produktu pojawiającego się na rynku stanowi jedno z podstawowych narzędzi informowania o przydatności oferowanego produktu w kontekście możliwości zaspokojenia pojawiających się potrzeb konsumentów. Celami pracy są: zaprezentowanie teoretycznych zagadnień odnoszących się do wykorzystania reklamy jako nośnika informacji o produkcie, omówienie kwestii związanych z wprowadzeniem na rynek nowego produktu oraz, w oparciu o przeprowadzone badania bezpośrednie, poznanie opinii na temat oddziaływania reklamy na odbiorców, a w rezultacie dokonanie wyboru odpowiedniej formy reklamy dla nowego produktu. Do realizacji wyznaczonych celów wykorzystano zarówno źródła wtórne (analiza literatury przedmiotu), jak i źródła pierwotne (własne badania ankietowe na terenie Krakowa). Przeprowadzone badania pozwoliły na wyciagnięcie wielu istotnych wniosków. Niewątpliwie reklama wpływa na decyzje zakupowe konsumentów, choć znaczna część badanych deklaruje, iż nie lubi i nie ogląda reklam. Nie bez znaczenia jest to, kto występuje w reklamie i jakie cechy posiada prezentowany towar. Należy stwierdzić, iż najlepszą formą reklamy jest reklama w telewizji. Telewizja jest jednym z najistotniejszych źródeł informacji dla współczesnego człowieka. Wpływ telewizji na życie ludzi jest ogromny.Pozycja The Communication of Non-Profit Organizations with Their Stakeholders in the Light of the Direct Research(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2014) Kwak, WiolettaThe paper is devoted to the issue of communication of non-profit organizations with their stakeholders. It presents the addressees of promotional activities, forms of contacting various groups of interest as well as instruments and scope of marketing communication activities undertaken by organizations. The paper is based on the conducted direct research. Proper communication with the environment is vital for non-profit organizations functioning in the market. The surveyed entities used various forms of contacting their stakeholders, both direct and indirect ones. Particular instruments of marketing communication have been used to different extent by the organizations.Pozycja Wizerunek marki oraz zachowania zakupowe konsumentów na przykładzie firmy Uryga(2019-11-15) Majewski, Edward; Kwak, WiolettaPraca w kompleksowy sposób traktuje o zagadnieniach związanych z wizerunkiem marki oraz porusza tematykę odnoszącą się do zachowań konsumentów. W celu przygotowania niniejszego opracowania wykorzystano szeroki zasób źródeł wtórnych oraz przeprowadzono, na terenie powiatu nowosądeckiego, badania bezpośrednie z wykorzystaniem metody ankiety. W części teoretycznej omówiono zagadnienia związane z marką i jej wizerunkiem oraz zachowaniami zakupowymi konsumentów. Natomiast część badawczą poświęcono na dokonanie analiz związanych z procesem podejmowania decyzji zakupowych na rynku produktów wędliniarskich oraz postrzeganiem marki Uryga przez konsumentów. Analiza zebranych informacji pozwoliła na wyciągnięcie wielu wniosków. Wykazała, iż głównymi czynnikami determinującymi wybór określonych produktów wędliniarskich są smak, wygląd oraz ich jakość. Z kolei posiadany przez markę wizerunek, według respondentów, nie należy do podstawowych argumentów przemawiających za wyborem danego produktu. Z przeprowadzonych badań wynika również, iż marka Uryga jest znana oraz pozytywnie postrzegana przez mieszkańców powiatu nowosądeckiego. Produkty tej marki są wysoko oceniane głównie za smak oraz wygląd.