Prace magisterskie
Stały URI dla kolekcji
Przeglądaj
Przeglądaj Prace magisterskie wg Temat "a social networking site"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Facebook.com jako narzędzie marketingowe w promowaniu WSB-NLU(2012-06-01 15:24:22) Hronowska, Mariola; Bulzak, AndrzejSerwis społecznościowy Facebook.com ze względu na swój globalny zasięg oraz ogromną popularność może stanowić bardzo skuteczny środek promujący usługi edukacyjne WSB-NLU. Badania sprawdzające prawdziwość postawionych hipotez opierały się na przeprowadzeniu metodą PAPI (Paper and Pencil Interview) ankiety wśród dwóch grup: studentów WSB i maturzystów z Nowego Sącza. Wyniki badań potwierdziły prawdziwość wszystkich postawionych hipotez. Ankietowani wykazali, że korzystają z serwisów społecznościowych w celach informacyjnych i komunikacyjnych. Aktywność uczelni na Facebooku stanowi dowód na to, że ma ona nowoczesne podejście do nauki i komunikacji. Kampania na portalu społecznościowym wzmocni także wizerunek marki. Badania wykazały także, że ankietowani stanowią idealna podstawę dla tworzenia silnej e-społeczności. Wykazują dużą aktywność w sieci oraz wykazują potrzeby kontaktu i przynależności. Za pośrednictwem Facebooka mogą także zaspokoić 4 z 6 potrzeb teorii Maslowa: przynależności, uznania, szacunku i samorealizacji. Wszystkie te elementy sprawiają, że kampania reklamowa WSB-NLU na Facebooku może odnieść sukces. Należy jednak powołać specjalny zespół, który będzie koordynował cały projekt.