Prace dyplomowe 2000-2008/Diploma Theses 2000-2008
Stały URI dla kolekcji
Przeglądaj
Przeglądaj Prace dyplomowe 2000-2008/Diploma Theses 2000-2008 wg Temat ""Kropla Beskidu" na rynku"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wprowadzanie nowego produktu na rynek na przykładzie "Kropli Beskidu"(2008) Góra Małgorzata; Śmigielska, GrażynaCelem niniejszej pracy jest analiza pewnego wzorca, która pokazuje jak we współczesnych, niezwykle trudnych warunkach rynkowych, znana światowa firma, wykorzystując dostępne, tradycyjne metody i procedury marketingowe, stara się trafnie odczytać i odpowiedzieć na potrzeby konsumentów i rozwija swoje portfolio produktów podejmując ryzyko wprowadzenia nowego produktu na rynek. W pracy tej wykorzystano przykład znanego koncernu – Coca-Coli, z której bogatego doświadczenia, dotyczącego profesjonalnego opracowywania i wprowadzania nowych produktów na rynek, możemy czerpać. Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy i drugi to rozdziały, w których od strony teoretycznej przedstawiono problematykę produktu marketingowego oraz wprowadzania nowego produktu na rynek. Część teoretyczna pracy powstała na podstawie dostępnej literatury. Rozdział trzeci to rozdział praktyczny, który powstał w oparciu o analizę danych i materiałów uzyskanych z firmy Coca-Cola HBC Polska oraz w oparciu o dostępne informacje dotyczące rynku wód mineralnych w prasie branżowej.