Instytut Przedsiębiorczości i Zarządzania
Stały URI dla kolekcji
Przeglądaj
Ostatnio dodane
Pozycja Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach zorientowanych procesowo(2016-03-31) Potoczek, NataliaDokument zawiera opis projektu badawczego pt. „Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach zorientowanych procesowo”.Pozycja Diagnoza organizacji pracy oraz systemu zarządzania zasobami ludzkimi w perspektywie zarządzania procesowego w przedsiębiorstwie Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o. oraz zapoczątkowanie wdrożenia innowacyjnej metody zarządzania procesowego w obszarach ujmowania, uzdatniania, badania, dystrybucji wody do odbiorców oraz obsługi klienta(2014-03-05) Połeć, Krystyna; Potoczek, NataliaZarządzanie procesowe to innowacyjna metoda zarządcza zwiększająca zdolność elastycznego dopasowania się do zmian zachodzących w przedsiębiorstwach i otoczeniu. Metoda ta umożliwia także pełniejsze wykorzystanie potencjału organizacji, wiedzy i zaangażowania pracowników w realizacji głównych celów przedsiębiorstwa widzianych z perspektywy klienta. Celem projektu jest zapoczątkowanie wdrożenia metody zarządzania procesowego wybranych obszarach działalności jako wsparcia działalności organizacyjno-zarządczej firmy Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o. Projekt jest realizowany przez dwuosobowy zespół pracowników naukowo-dydaktycznych z Wyższej Szkoły Biznesu – National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu w składzie dr Natalia Potoczek, mgr Krystyna Połeć w okresie 1.10.2013 – 31.03.2014.Pozycja Strategia rozwoju sieci innowacyjnej przedsiębiorstwa ZET Transport(2013-08-05) Gancarczyk, MartaCelem projektu jest opracowanie strategii rozwoju sieci innowacyjnej przedsiębiorstwa ZET Transport. Sieć innowacyjna to zorganizowana kooperacja podmiotów, zorientowana na generowanie innowacji. Oczekuje się, że realizacja projektowanej strategii przyniesie w dłuższym okresie wzrost aktywności innowacyjnej przedsiębiorstwa, mierzonej innowacjami w obrębie cech usługi, procesu jej dostarczania, organizacji i marketingu. W okresie krótkim i średnim, zakłada się rozszerzenie składu podmiotowego sieci, rozwój wiedzy i umiejętności pracowników na temat sposobów pozyskiwania i kodowania informacji i wiedzy pochodzących od partnerów (bazy danych, raportowanie) oraz ograniczenie kosztów transakcyjnych, poprzez wprowadzenie odpowiednich metod nadzoru i motywowania do efektywności.