Celem niniejszej pracy była ocena oraz określenie możliwości poprawy jakości obsługi klienta i realizowanych procesów poprzez zastosowanie odpowiednich narzędzi usprawniających proces zarządzania na przykładzie NZOZ Dental ...
Praca ma na celu ocenę systemu jakości obsługi klienta inwestycyjnego w banku. Za pomocą przeprowadzonej ankiety oceniona została satysfakcja klientów inwestujących swoje środki w Banku Millennium w oddziale w Wadowicach. ...
Jakość przedstawiona została w pracy jako jeden z najważniejszych wskaźników działalności przedsiębiorstwa oraz jego pozycji na rynku. Podnoszenie jakości produkcji w znacznej mierze wyznaczane jest przez tempo rozwoju ...
Celem niniejszej pracy było poznanie opinii klientów dotyczących wielu aspektów działalności hoteli oraz oczekiwanej przez nich jakości świadczonych usług. Praca oparta została na wiedzy pozyskanej z analizy źródeł wtórnych, ...
Skuteczny system zarządzania jakością w ostatnich latach stanowi niezbędny element w procesie budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Cel pracy. Celem przeprowadzonych badań było uzyskanie odpowiedzi na pytania: czy ...
Autor pracy podejmuje się tematu konkurencyjności i sposobów walki z konkurencją. Opisane zostają przykłady konkurencji oraz aktualny stan gospodarki Polski. Przedstawione są również metody walki z konkurencją. Analiza ...
Niniejsza praca ma na celu przedstawienie wpływu systemu HACCP na rozwój przedsiębiorstwa „Piwniczanka” Spółdzielnia Pracy wraz z próbą analizy za pomocą modelu Churchilla i Lewis oraz diagnozy potencjału rozwojowego POS ...
W niniejszej pracy, zatytułowanej „Systemy zarządzania jakością w drukarni
Flexergis”, w części teoretycznej zaprezentowano rozważania dotyczące kilku kluczowych
pojęć, takich jak: jakość, norma, system zarządzania ...
Prezentowana praca przedstawia znaczenie zarządzania jakością w organizacji. Analizy dokonano na przykładzie Spółdzielni Pracy „MUSZYNIANKA”.
W pierwszym rozdziale przedstawiono pojęcie jakości i jej znaczenie dla ...
Celem pracy jest przedstawienie istoty, modeli i metod zarządzania jakością usług stosowanych w administracji oraz analiza i ocena wdrożonego systemu zarządzania jakością.
Badania zostały przeprowadzone na podstawie wywiadu ...
Praca ma charakter empiryczny i przedstawia bariery jakie wystąpiły podczas wdrażania
systemu zarządzania jakością według wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009
w Przedsiębiorstwie Produkcji Kruszywa i Usług Geologicznych ...
Niniejsza praca została poświęcona problematyce związanej z wpływem systemu zarządzania jakością ISO 9001 na jakość świadczonych usług. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważna jest jakość we współczesnym ...
Celem niniejszej pracy dyplomowej była analiza wpływu sytuacji konfliktowych na jakość i komfort pracy w Szpitalu Specjalistycznym im. H. Klimontowicza w Gorlicach. Punktem wyjścia było zebranie i przeanalizowanie dzięki ...
Przedmiotem w niniejszej pracy jest wpływ zarządzania jakością na rozwój małych
i średnich przedsiębiorstw na przykładzie Sądeckich Zakładów Eksploatacji Kruszywa S. A. w Nowym Sączu. Celem pracy jest ukazanie i próba ...
Niniejsza praca ma na celu przedstawienie działań w zakresie zapewnienia jakości wyników badań przy wykorzystaniu metod statystycznych i matematycznych stosowanych w Laboratorium Wody i Ścieków w Limanowej. Laboratorium ...
Celem pracy jest przedstawienie znaczenia doskonalenia procesów związanych z systemem zarządzania jakością i sprawnością obsługi klientów jako czynników mających duże znaczenie dla konkurencyjności przedsiębiorstwa usługowego ...
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie jakie znaczenie ma obsługa klienta w działaniu firmy usługowej z sektora małych i średnich przedsiębiorstw Grawernia.pl oraz w jakim stopniu zapewnienie wysokiej jakości usług ...
Bezpieczeństwo Żywności to problem o zasięgu międzynarodowym. System 22000:2006 Zarządzanie Bezpieczeństwem Żywności w sposób globalny ujmuje wymagania z
zakresu bezpieczeństwa żywności zawarte w systemie HACCP, Dobrych ...
Sytuacja na rynkach światowych ulega nieustannie zmianie. Coraz bardziej rozpowszechnia się zainteresowanie jakością, która gwarantuje przedsiębiorstwom konkurencyjność. Wiąże się ona z zaspokajaniem potrzeb ludzkich, które ...
Współczesny rynek jest bardzo konkurencyjny, przedsiębiorstwo aby się na nim utrzymać i rozwijać zmuszone jest do dbania o swoją pozycję na rynku i najlepszą jakość. Organizacje, bez względu na swoją wielkość, muszą szukać ...