Głównym założeniem tej pracy jest analiza sektora pokryć dachowych na terenie małopolski, przeprowadzenie badań marketingowych rynku, opracowanie pozyskanych danych oraz w oparciu o wyniki, podjęcie decyzji o wprowadzeniu ...
Turystyka pełni istotną rolę w dziedzinie ekonomii. Na rynku turystycznym zachodzi proces w ramach którego, sprzedawcy oraz nabywcy określają co mają zamiar sprzedać, jak też kupić i na jakich warunkach ma być realizowana ...
Celem pracy jest systematyka pojęć z zakresu polityki produktu oraz analiza etapów wprowadzenia nowego produktu na rynek w oparciu o doświadczenia firmy Gastro Sp. z o.o. działającą na rynku profesjonalnych urządzeń ...
Celem pracy jest prezentacja zagadnień związanych z wykorzystaniem instrumentów marketingu mix w działalności firmy INCO-VERITAS S.A, która funkcjonuje na polskim rynku wyrobów ściernych. Realizacja tego celu nastąpiła ...
Innowacje produktowe odgrywają dużą rolę w działaniu współczesnych przedsiębiorstw produkcyjnych, ale także usługowych, ponieważ produktem może być zarówno dobro fizyczne jak i usługa. W wielu przypadkach, nowe produkty ...
Praca poświęcona jest badaniu i ocenie usług, na przykładzie usług gastronomicznych świadczonych przez restaurację „Mekong”. Współcześnie, w dobie postępu technicznego istnieje konieczność ciągłego dostosowywania się do ...
Internet jest nadal nowym medium oferującym, ze względu na swój masowy charakter niemal nieograniczone możliwości. Wskazuje na to chociażby fakt dynamicznego wzrostu liczby użytkowników Internetu oraz jego zastosowań. ...
Praca ma na celu ocenę jakości obsługi nabywców w przedsiębiorstwie ENION S.A. Oddział w Krakowie – Zakład Energetyczny Kraków i koncentruje się na jakości usług, jako jednym z podstawowych czynników funkcjonowania ...
W pracy zaprezentowano kredyt hipoteczny w ujęciu marketingu mix z jednoczesnym uwzględnieniem metodyki badań marketingowych. Praca składa się ze wstępu, czterech rozdziałów i zakończenia. W rozdziale pierwszym omówiono ...
W dzisiejszych czasach, kiedy rynek telefonii jest mocno zliberalizowany możemy obserwować zmagania poszczególnych operatorów. Konkurencja jest coraz bardziej ostra, a kompanie telefoniczne prześcigają się w oferowaniu ...
Rok 1989 jest początkiem kształtowania się w Polsce gospodarki rynkowej. Od tego momentu datuje się więc w zarządzaniu przyspieszona ewolucja od orientacji produkcyjnej do orientacji rynkowej. Marketing nagle zyskał na ...
Przedmiotem niniejszej pracy jest omówienie produktów i usług oferowanych przez polskie banki, ze szczególnym uwzględnieniem instrumentów pochodnych oraz mających charakter innowacji finansowych na rynku polskim. Celem ...
Reklama jest wszechobecnym elementem marketingu mix, za pomocą, którego przedsiębiorcy chcą wpłynąć na wzrost sprzedaży swoich produktów, czy usług. Z reklamą możemy spotkać się dosłownie wszędzie. Idąc ulicą nie da się ...
W dobie współczesności i obecnej gospodarki rynkowej ważne jest dla przedsiębiorców, aby podczas zarządzania firmą opierać się nie tylko na intuicji, wiedzy czy zdobytym doświadczeniu, ale również na przeprowadzonych i ...
Ostatnie kilka lat to czas zmian w Polsce. Zmiany te dotyczą również sfery handlu detalicznego. Dokonują się one za sprawą polskich przedsiębiorców, ale również inwestycji zagranicznych, którym w dużej mierze zawdzięczamy ...
Każda firma, aby przetrwać na rynku musi oferować coraz to nowsze produkty, czy usługi. Klienci są coraz bardziej wymagający, ponieważ wychodzą oni z założenia, że skoro płacą, mogą wymagać jak najwięcej. W związku z tym ...
Pośród wielu nowych idei i koncepcji marketingowych, jakie pojawiają się w ostatnim czasie, rosnącą popularność i zainteresowanie wzbudza marketing relacji. Ta nowa koncepcja marketingowa oznacza istotny przełom w ...