Celem pracy jest systematyka pojęć z zakresu polityki produktu oraz analiza etapów wprowadzenia nowego produktu na rynek w oparciu o doświadczenia firmy Gastro Sp. z o.o. działającą na rynku profesjonalnych urządzeń ...
W czasie życia produktu, przedsiębiorstwo kilkakrotnie przeformułowuje swoją strategię marketingową. Nie tylko zmieniają się uwarunkowania ekonomiczne, a konkurenci rozpoczynają nowe ataki, ale w dodatku produkt przechodzi ...
Każdy z nas nabywa produkty, które odpowiadają naszym wymaganiom, spełniają potrzeby i pragnienia. Z perspektywy konsumenta istotne jest, aby zakupione dobro dostarczyło nam korzyści, której oczekujemy. Siła nabywanych ...
Celem pracy jest analiza strategii wprowadzenia na rynek nowego produktu na przykładzie samochodu Renault Modus. Omówiono zagadnienia związane z produktem, jego budową, cyklem życia, rodzajami oraz elementami wyposażenia ...
Wprowadzanie nowego produktu na rynek jest zarazem ekscytującym jak i zniechęcającym zadaniem. Wiele z wprowadzonych na rynek nowych produktów ponosi porażkę, ponieważ dotarcie do klienta na rynku gdzie występuje wysoki ...
Celem niniejszej pracy jest analiza pewnego wzorca, która pokazuje jak we współczesnych, niezwykle trudnych warunkach rynkowych, znana światowa firma, wykorzystując dostępne, tradycyjne metody i procedury marketingowe, ...
Celem pracy jest ukazanie , iż prace związane z przygotowaniem produktu do wejścia na rynek są podstawą do stworzenia dobrego i oczekiwanego przez konsumentów produktu. W rozdziale pierwszym przedstawiono definicje produktu, ...
Wprowadzenie nowego produktu „biżuteria ślubna z brylantami” firmy Łazur sp. j. na polski rynek jubilerski jako temat pracy pozwala na przedstawienie działań podejmowanych przez średniej wielkości przedsiębiorstwo w celu ...
Wybór odpowiednich strategii marketingowych przedsiębiorstwa jest podstawą poprawnie funkcjonującej na rynku firmy, a najbardziej istotną rzeczą jest fakt, że odpowiedni dobór poszczególnych strategii zawsze przynosi sukces. ...
Gospodarka oparta na usługach stała się dominującym typem w krajach Europy Zachodniej i w Polsce.
Ze względu na wielkość przychodu udział sektora usług w większości gospodarek ciągle rośnie i wynosi ponad 60%. Szczególnie ...
Planowanie marketingu-mix rozpoczyna się od sformułowania oferty zaspokajającej aktualne i przyszłe potrzeby klientów docelowych. Bardzo ważnym czynnikiem tej oferty jest produkt. Z produktem związane jest szereg podejmowanych ...