Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text
Stały URI dla kolekcji
Przeglądaj
Przeglądaj Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text wg Autor "Bęza, Agata"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Petent jako podstawowe ogniwo funkcjonowania instytucji publicznej(2022-07-13) Bęza, Agata; Zupok, SebastianZadowolenie nabywcy jest przedmiotem badań i dyskusji wielu naukowców i praktyków od bardzo dawna. Jednak dopiero w ostatnich latach wzrosło zainteresowanie tym zagadnieniem także w sektorze administracji publicznej na świecie jak i w Polsce. W usługach publicznych badanie satysfakcji obywatela/nabywcy nie jest proste z uwagi na charakter nabywcy, oraz z uwagi na naturę usług publicznych. Celem pracy jest identyfikacja sposobów badania oraz budowania zadowolenia nabywców polskiego sektora administracji publicznej oraz określenie potencjału i ograniczeń związanych z zarządzaniem satysfakcją nabywcy w usługach publicznych. W ramach realizacji celu pracy ustalano metodologiczne perspektywy i ograniczenia badania satysfakcji w badanym sektorze, a także przedstawiono praktyczny przykład kreowania zadowolenia obywatela/nabywcy z rynku polskiego oparty na analizie desk research danych wtórnych.