Książki / rozdziały (Inst. PiZ)
Stały URI dla kolekcji
Przeglądaj
Przeglądaj Książki / rozdziały (Inst. PiZ) wg Autor "Bielawcew, M.I."
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Marketynh u bankach: nawczalnyj posibnyk(RWW PUSKU, 2008) Britchenko, I.G.; Bielawcew, M.I.; Tiahunowa, N.M.Podręcznik szkoleniowy przedstawia teorię i naukowe podstawy marketingu w bankach, główne parametry mechanizmów marketingowych z tworzeniem, prowadzeniem i dystrybucją kapitału bankowego, jego narzędzi, produktów, procesów, jak również zwiększenie konkurencyjności banku i systemu bankowego poprzez stosowanie marketingu w bankach i optymalizacji struktury zarządzania. Dla nauczycieli, doktorantów, mistrzów i specjalistów, jak również dla badaczy i osób zainteresowanych działaniami marketingowymi banku i systemu bankowego.