Książki / rozdziały (Inst. PiZ)
Stały URI dla kolekcji
Przeglądaj
Przeglądaj Książki / rozdziały (Inst. PiZ) wg Data wydania
Teraz wyświetlane 1 - 20 z 326
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Edukacja – inwestycja w przyszłość(Grupa Windsor, 1995) Pawłowski, KrzysztofPozycja Bankovskiy marketing : organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiya(Natsional'naya Akademiya Nauk Ukrainy. Institut Ekonomiko-Pravovykh Issledovaniy Nan Ukrainy, 1997) Britchenko, IhorW monografii analizuje się teoretyczne i metodyczne podstawy organizacji marketingu bankowego i procesów inwestowania na jej podstawie. Teoretyczna część jest prezentowana przez uzasadnienie teoretycznych podejść do analizy prawidłowości kształtowania marketingu bankowego, opracowaniem jego narzędziowego i pojęciowego aparatu. Praktyczna część jest oparta na metodykach doskonalenia inwestowania zasobów, struktur zarządzania bankami i stosowaniem w nich metod marketingu bankowego. Wyciąga się wnioski i proponuje się mechanizm organizacji przeszkolenia systemu kadrowego i podwyższenia kwalifikacji pracowników banków.Pozycja Sistiemnostʹ bankowskogo dieła i riealnyj kapitał(IEPI NAN Ukrainy, 1998) Britchenko, I.G.Książka analizuje bieżące problemy podejścia systemowego do działalności bankowej, do jej metodologii, a także podstawowe narzędzia nauki o bankach i funkcjonujących praktyk, w szczególności rozważa istotę zarządzania, ich klasyfikacja opiera się na kategoriach obiektywnych stosunków organizacyjnych i kierowniczych, w wyniku koncepcji rozwoju zarządzania strategicznego. То рozwoliło systemowo zbadać możliwości własności kapitału inwestycyjnego jako jego najważniejszej cechy, wyceny nieruchomości w skutecznych działaniach banków. Dla badaczy i praktyków pracujących w systemie biznesowym, jak również dla nauczycieli i studentów uczelni i kierunków ekonomicznych.Pozycja Kształcenie menedżerów przyszłości dla dużych przedsiębiorstw(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, 1998) Pawłowski, KrzysztofPozycja Navigating through the mountains(Leon Koźmiński Academy of Entrepreneurship and Management, 1999) Pawłowski, KrzysztofPozycja Współpraca między uczelniami i otoczeniem biznesu jako warunek pomnażania kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie(Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej FORUM, 2000) Pawłowski, KrzysztofPozycja Higher non-state education in Poland after 1990(Uniwersytet Śląski, 2000) Pawłowski, KrzysztofPozycja The view from the mountains: a global approach to achieving excelence in higher education(Academy of Entrepreneurship and Management, 2001) Pawłowski, KrzysztofPozycja Organizacyja uprawlenija bankowskim rynkowiedienijem (tieorija, mietodołogija, mietodika)(ІIEPD NAN Ukraїni, 2001) Britchenko, I.G.Monografia zawiera teoretyczne i metodologiczne podstawy zarządzania kontami bankowymi i stanowiska metodyczne na temat tworzenia i wykorzystywania systemów komunikacyjnych i zarządzania marketingowego w branży bankowej. Książka nadaje się do samodzielnej nauki dla prowadzących szkolenia grupowe i magistrów ekonomii.Pozycja Wyzwania stojące przed niepaństwowym szkolnictwem wyższym do 2012 r. – jakość oferty, kadra i bon edukacyjny(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku, 2002) Pawłowski, KrzysztofPozycja The fast track of Polish Education since 1989(Consortium for Enhancement of Ukrainian Management Education, 2002) Pawlowski, KrzysztofPozycja Doświadczenia procesów akredytacyjnych WSB-NLU(Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, 2002) Pawłowski, KrzysztofPozycja Sądecczyzna – ziemia ludzi przedsiębiorczych(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, 2002) Pawłowski, KrzysztofPozycja Uczelnia w małym mieście i jej otoczenie - przykład sądecki(Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2003) Pawłowski, KrzysztofPozycja Przywództwo w okresie zmian(Księgarnia Św. Jacka, 2003) Pawłowski, KrzysztofPozycja From impossible to implementable..., not at low personal cost, however...(Leon Koźmiński Academy of Entrepreneurship and Management, 2004) Pawłowski, KrzysztofPozycja Relacje szkoła wyższa-media a kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni(Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, 2004) Pawłowski, KrzysztofPozycja Przyszłość polskiego szkolnictwa wyższego w kontekście wyzwań postawionych przed uczelniami europejskimi przez Komisję Europejską : nadesłane komunikaty(Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, 2004) Pawłowski, KrzysztofPozycja Wpływ rozwiązań ustawowych na jakość szkolnictwa wyższego – analiza przypadków : nadesłane komunikaty(Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Instytut Społeczeństwa Wiedzy, 2004) Pawłowski, KrzysztofPozycja Fragmenty wywiadów z rektorami(Instytut Społeczeństwa Wiedzy, 2004) Pawłowski, Krzysztof