Książki / rozdziały (Inst. PiZ)
Stały URI dla kolekcji
Przeglądaj
Przeglądaj Książki / rozdziały (Inst. PiZ) wg Data wydania
Teraz wyświetlane 1 - 20 z 326
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Edukacja – inwestycja w przyszłość(Grupa Windsor, 1995) Pawłowski, KrzysztofPozycja Bankovskiy marketing : organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiya(Natsional'naya Akademiya Nauk Ukrainy. Institut Ekonomiko-Pravovykh Issledovaniy Nan Ukrainy, 1997) Britchenko, IhorW monografii analizuje się teoretyczne i metodyczne podstawy organizacji marketingu bankowego i procesów inwestowania na jej podstawie. Teoretyczna część jest prezentowana przez uzasadnienie teoretycznych podejść do analizy prawidłowości kształtowania marketingu bankowego, opracowaniem jego narzędziowego i pojęciowego aparatu. Praktyczna część jest oparta na metodykach doskonalenia inwestowania zasobów, struktur zarządzania bankami i stosowaniem w nich metod marketingu bankowego. Wyciąga się wnioski i proponuje się mechanizm organizacji przeszkolenia systemu kadrowego i podwyższenia kwalifikacji pracowników banków.Pozycja Kształcenie menedżerów przyszłości dla dużych przedsiębiorstw(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, 1998) Pawłowski, KrzysztofPozycja Sistiemnostʹ bankowskogo dieła i riealnyj kapitał(IEPI NAN Ukrainy, 1998) Britchenko, I.G.Książka analizuje bieżące problemy podejścia systemowego do działalności bankowej, do jej metodologii, a także podstawowe narzędzia nauki o bankach i funkcjonujących praktyk, w szczególności rozważa istotę zarządzania, ich klasyfikacja opiera się na kategoriach obiektywnych stosunków organizacyjnych i kierowniczych, w wyniku koncepcji rozwoju zarządzania strategicznego. То рozwoliło systemowo zbadać możliwości własności kapitału inwestycyjnego jako jego najważniejszej cechy, wyceny nieruchomości w skutecznych działaniach banków. Dla badaczy i praktyków pracujących w systemie biznesowym, jak również dla nauczycieli i studentów uczelni i kierunków ekonomicznych.Pozycja Navigating through the mountains(Leon Koźmiński Academy of Entrepreneurship and Management, 1999) Pawłowski, KrzysztofPozycja Higher non-state education in Poland after 1990(Uniwersytet Śląski, 2000) Pawłowski, KrzysztofPozycja Współpraca między uczelniami i otoczeniem biznesu jako warunek pomnażania kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie(Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej FORUM, 2000) Pawłowski, KrzysztofPozycja The view from the mountains: a global approach to achieving excelence in higher education(Academy of Entrepreneurship and Management, 2001) Pawłowski, KrzysztofPozycja Organizacyja uprawlenija bankowskim rynkowiedienijem (tieorija, mietodołogija, mietodika)(ІIEPD NAN Ukraїni, 2001) Britchenko, I.G.Monografia zawiera teoretyczne i metodologiczne podstawy zarządzania kontami bankowymi i stanowiska metodyczne na temat tworzenia i wykorzystywania systemów komunikacyjnych i zarządzania marketingowego w branży bankowej. Książka nadaje się do samodzielnej nauki dla prowadzących szkolenia grupowe i magistrów ekonomii.Pozycja The fast track of Polish Education since 1989(Consortium for Enhancement of Ukrainian Management Education, 2002) Pawlowski, KrzysztofPozycja Wyzwania stojące przed niepaństwowym szkolnictwem wyższym do 2012 r. – jakość oferty, kadra i bon edukacyjny(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku, 2002) Pawłowski, KrzysztofPozycja Doświadczenia procesów akredytacyjnych WSB-NLU(Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, 2002) Pawłowski, KrzysztofPozycja Sądecczyzna – ziemia ludzi przedsiębiorczych(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, 2002) Pawłowski, KrzysztofPozycja Uczelnia w małym mieście i jej otoczenie - przykład sądecki(Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2003) Pawłowski, KrzysztofPozycja Przywództwo w okresie zmian(Księgarnia Św. Jacka, 2003) Pawłowski, KrzysztofPozycja Przyszłość polskiego szkolnictwa wyższego w kontekście wyzwań postawionych przed uczelniami europejskimi przez Komisję Europejską : nadesłane komunikaty(Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, 2004) Pawłowski, KrzysztofPozycja From impossible to implementable..., not at low personal cost, however...(Leon Koźmiński Academy of Entrepreneurship and Management, 2004) Pawłowski, KrzysztofPozycja Wpływ rozwiązań ustawowych na jakość szkolnictwa wyższego – analiza przypadków : nadesłane komunikaty(Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Instytut Społeczeństwa Wiedzy, 2004) Pawłowski, KrzysztofPozycja Relacje szkoła wyższa-media a kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni(Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, 2004) Pawłowski, KrzysztofPozycja Rediscovering higher education in Europe(UNESCO-CEPES, 2004) Pawłowski, Krzysztof